۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
مشکل مردم، با پشت میزنشینی مدیران حل نمی شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار:

مشکل مردم، با پشت میزنشینی مدیران حل نمی شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با پشت میزنشینی، نمی توان مشکلات مردم را حل کرد و باید فرایندهای جاری سیستم را به نفع مردم تغییر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید محمدرضا حسینی در نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، یکی از اهداف انقلاب اسلامی را رسیدگی به مردم به ویژه محرومان و رشد مستضعفان دانست.

حسینی با تاکید براینکه این انقلاب برای تقسیم عادلانه امکانات و فرصت ها و استقرار ارزش های الهی که مهم ترین آن ها عدالت است صورت گرفت، ادامه داد: زمانی که هدف از انقلاب اسلامی را درک کردیم، فلسفه خدمت ما نیز مشخص می شود و خدمت ما عبادت تلقی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید فرایندهای جاری سیستم را به نفع مردم تغییر دهیم، اظهار کرد: قسمت عمده ای از اشکالات سیستم، به مدیران برمی گردد، اگر خود را اصلاح کنیم سیستم نیز اصلاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران، باید مدام مهارت های خود را تقویت کنند و از منافع خود به نفع مردم بگذرند.

حسینی، تصریح کرد: کارمندان باید بدانند که مردم و ارباب رجوع، ولی نعمت آن ها هستند اما در برخی ادارات، فضایی حاکم شده است که این موضوع بالعکس جلوه می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه درک اهداف انقلاب اسلامی در سلسله مراتب اداری و در نهایت کمک مردم به مسئولین تاثیرگذار است، افزود: باید قوانین و مقررات تبعیض آمیز را از میان برداشت.

وی تاکید کرد: باید موانع خدمت رسانی به مردم را از میان برداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران تاکید و تصریح کرد: با پشت میزنشینی نمی توان مشکلات مردم را حل کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین کارهای مدیران، افزایش ارتباط با زیرمجموعه است که در این صورت ارتباط کارمندان نیز با مردم نیز بیشتر خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha