۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
 ستاد اجرایی امام گام های بلندی برای رفع شیوع کرونا برداشته است
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ستاد اجرایی امام گام های بلندی برای رفع شیوع کرونا برداشته است

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با محکومیت سخنان مسئولان آمریکا علیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گفت: این ستاد مجموعه ای پرتلاش بوده که با اختصاص تمامی امکانات، گام های بلندی برای رفع شیوع کرونا برداشته است.

به گزارش بازار، به نقل از دفتر ستاد امام جمعه ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی با محکوم کردن سخنان دو نفر از مسئولان دولت امریکا بر علیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پیامی آورده است: علیرغم همه تلخی های دوران سخت شیوع ویروس منحوس کرونا، شیرینی روحیه همدلی و وفاق ملی، برآمده از فرهنگ غنی ایرانی ـ اسلامی را به کام همگان نشاند. 

وی افزود: حرکت عظیم و منسجمی که هیمنه پوشالی قدرت های بزرگنمای حقیر و پست را درهم کوبید تا از سر استیصال، دو تن از مسئولان دولت جنایتکار و ضد بشرآمریکا سخنانی بر علیه «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) » برانند. 

وی ادامه داد: این ستاد مجموعه ای پرتلاش بوده که با اختصاص تمامی امکانات، گامهای بلندی در رفع و دفع شیوع این بیماری برداشت، هرچند هجمه همیشگی دولت منحوس آمریکا، به نمادی از عزت و کارآمدی و افتخاری برای ملت و مجموعه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

امام جمعه ساری در ادامه پیام آورده است: بار دیگر از ملت شریف ایران که با همراهی خوبشان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه در روز طبیعت و اقامت در منازل، زمینه رسیدگی بهتر مسئولان تا دفع کامل این ویروس مشکوک را فراهم آورده اند، تقدیر می کنم.

کد خبر: ۱۲٬۲۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha