۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
 ۱۸ هزار خودرو در ایران خودرو مازندران تولید شد
مدیرعامل ایران خودرو مازندران:

۱۸ هزار خودرو در ایران خودرو مازندران تولید شد

بابل- مدیرعامل شرکت ایران خودرو خزر با اشاره به شکست رکورد تولید خودرو طی شش ماه در این شرکت گفت: تا پایان شهریور ۱۸ هزار خودرو تولید شده است.

 به گزارش خبرنگار بازار، مهدی امینی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از شرکت ایران خودرو بابل با بیان اینکه این شرکت توانست در پایان ۱۸ هزار و ۴۸۱ دستگاه خودرو تولید کند، اظهار داشت: تولید شش ماه خودرو در این واحد شکست.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۱۸۰ دستگاه در این واحد تولید می شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز با بیانن اینکه برخی افکار عمومی کشور احساس رضایت از صنایع داخلی ندارند، افزود: یک بخش آن فرهنگ غلط خرید کالای خارجی است درحالی که صنایع ما بایستی به سمتی بروند، تا اگر روزی گمرک برداشته شود مردم ایران با افتخار کالای ایرانی را بخرند.

وی افزود:ما باید صنعت کشور را به سمتی ببریم که کشورهای دیگر رغبت به خرید کالاهای ما داشته باشند و در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، نام گذاری کرد، همه باید در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم.

امام جمعه ساری در صنایع هم منفعت مصرف کننده و هم تولید کننده باید لحاظ شود و انتظار ما از دولت دادن تسهیلات لازم به موقع و آسان به مردم و شرکت‌های صنعتی است.

کد خبر: ۱۲۲٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha