۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
کارانه و اضافه کار پرستاران و کادر درمان پرداخت شود
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

کارانه و اضافه کار پرستاران و کادر درمان پرداخت شود

حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس در تذکری خطاب به وزیر کشاورزی خواستار مدیریت امهال تسهیلات وام‌های کشاورزی شد چرا که به دلیل ناهماهنگی میان سازمان‌ها و نهادها مشکل‌ساز شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدالبرز حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از پرستاران و کادر درمان خدابنده که با حداقل امکانات در ایام کرونا زحمت کشیدند، گفت: با این حال آنها مدت ۸ ماه است که کارانه و اضافه کار خود را دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به مصوبه تیر ماه سال جاری برای امهال تسهیلات وام ‌های کشاورزی عنوان کرد: چرا کشاورزان باید گرفتار ناهماهنگی میان سازمان مدیریت، وزارت کشاورزی، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باشند.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته شورای ملی ثبت منابع طبیعی، پرونده زرین‌رود به سرانجام رسید که ضمن تشکر از دست‌اندرکاران خواستار بازگشایی غار این منطقه از سوی وزارت میراث فرهنگی هستیم چرا که ظرفیت گردشگری ایجاد می‌کند.

حسینی همچنین با اشاره به وجود ۶۰۰ هزار رأس دام در خدابنده و وجود ۲۵۰ هزار تن نهاده دامی عنوان کرد: ۶ واحد تولید دامی در منطقه وجود دارد و ۱۴۰ هزار تن نهاده دامی تولید می‌کند اما ۷۰ درصد دامداران نهاده نمی‌گیرند که باعث شده دامداری منطقه در حال نابودی باشد که وزیر جهاد باید فکری به حال آن کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خطاب به وزارت بهداشت خواستار تأمین اقلام مورد نیاز شهرستان در حوزه پزشکی شد.

کد خبر: ۱۲۲٬۲۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha