۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
۷ روش جادویی افزایش بازدید اینستاگرام توسط دریچه ۶۷ اعلام شد

۷ روش جادویی افزایش بازدید اینستاگرام توسط دریچه ۶۷ اعلام شد

بالا بودن میزان ویو پست نشان دهنده با ارزش بودن و اعتبار آن پست است و نشان از این است که این پست برای افراد زیادی نشان داده شده و کاربران زیادی آن را به اشتراک گذشته اند.

به گزارش بازار، بالا بودن میزان ویو پست نشان دهنده با ارزش بودن و اعتبار آن پست است و نشان از این است که این پست برای افراد زیادی نشان داده شده و کاربران زیادی آن را به  اشتراک گذشته اند و تمام این موارد باعث پیشروی شما نسبت به رقیبان است.

افزایش بازدید اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟

در اینستاگرام روش های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. مطمئنا پیج‌های بلاگری زیادی را دیدید که در زمینه مد، میکاپ و ... فعال هستند. یک روش کسب درآمد بلاگر ها از اینستاگرام، انتشار پست‌های تبلیغاتی است. در حقیقت می‌توانیم این طور بگوییم که تنها راه کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات یا ارائه خدمات نیست بلکه از طریق تبلیغات هم می شود پول خوبی درآورد. اما برای این کار شما باید فالوورهای  زیادی داشته باشید. افزایش و خرید ویو اینستاگرام این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید فالوورهای زیادی در اینستاگرام به دست بیاورید.  

استوری یکی از با ارزش ترین ها

بعد ازاینکه قابلیت استوری به اینستاگرام اضافه شد مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفت. حالا استوری به اندازه پست برای یک پیج اینستاگرام ضروری و پر اهمیت است. قبل از استوری وقتی مخاطبی وارد پیج شما می‌شد اولین چیزی که مورد توجه اش قرار می گرفت بیو اکانت شما و نحوه ترتیب پست‌ها بود، اما حالا مخاطب زمانی که وارد پیج اینستاگرام شما می شود به هایلایت استوری ها و استوری شما بیشتر از هرچیزی دقت می‌کند. پس شما باید در انتخاب دسته بندی هایلایت‌ها و اضافه کردن استوری های خوب و پر بازدید به هایلایت، مخاطب بیشتری را از این راه جذب کنید.

با پیج‌های مرتبط  در تعامل باشید

یکی از فاکتورهای مهم که می‌توان در جذب مخاطب کاربرد داشته باشد، تعامل داشتن با اکانت های مرتبط با حوزه کاری شما است. همکاران خود را دنبال کنید و پست‌های آن‌ها را لایک برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند و این کار باعث می‌شود تا مخاطبانی که پیج مورد نظر را دنبال می‌کنند پیج شما را ببینند و با شما آشنا شوند.


بهترین زمان پست گذاشتن را پیدا کنید

راه های افزایش بازدید پست اینستاگرام

انتشار دادن پست ها در بهترین زمان ممکن باعث افزایش نرخ تعامل شما می شود. به این دلیل که وقتی شما پست‌هایتان را در زمانی که بیشترین مخاطب شما آنلاین است منتشر کنید، کاربر بیشتری پست‌های شما را می‌بینند و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری می‌گیرید. برای این کار شما می‌توانید از طریق ابزار insights و داده‌های این بخش، بهترین زمان پست گذاشتن را پیدا کنید. فقط کافیست تا آمار ساعت‌های مختلف مخاطبین خودتان را با یکدیگر مقایسه کنید و بر این اساس تصمیم بگیرید که پست خودتان را در زمان مناسب منتشر می‌کنید.

مسابقه برگزار کنید

یک روش که باعث افزایش بسیار زیاد تعامل بین شما با فالوورهایتان می‌شود برگزار کردن مسابقات اینستاگرام است. برای برگزاری مسابقه در اینستاگرام باید از قانون و قواعد خاصی پیروی کنید تا بتوانید مسابقه‌ی اینستاگرامی موفقی برگزار کنید. مهم ترین کار که باید در قدم اول انجام دهید این است که هدف خودتان را از برگزاری مسابقه اینستاگرامی مشخص کنید. بعد از اینکه هدف خودتان را مشخص کردید بعد از آن شرایط موجود را بررسی کنید و در انتها باید نحوه انجام کمپین یا مسابقه  خودتان را تعیین کنید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

از تگ لوکیشن استفاده کنید

تگ لوکیشن در اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا دنبال کننده هایی که در نزدیک شما یاد شهر شما قرار دارند را جذب کنید. به طور مثال اگر اهل تهران باشید و در پست خود تگ مربوط به tehran,iran را قرار دهید پست شما به همشهری‌هایتان نشان داده می‌شود. سعی کنید در لوکیشن خود از لوکیشن‌های پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید و لوکیشن اشتباه را در تگ لوکیشن خود قرار ندهید. اشتباهی که امروزه در بین اکانت های اینستاگرام رایج شده این است که ادمین ها با همان مدیران پیج‌های اینستاگرام فکر می‌کنند اگر تگ لوکیشن خود را explore یا explore.org قرار دهند پست های آن ها به اکسپلور راه پیدا می کند. اما این باور اشتباست و راه یافتن پست‌ها به اکسپلور هیچ ارتباطی به قرار دادن تگ explore در لوکیشن ندارد.

خرید ویو اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام با دریچه 67

یک روش کاربری و مهم برای  افزایش بازدید اینستاگرام خرید بازدید اینستاگرام است البته لازم به  ذکر است که از مزایای خرید ویو اینستاگرام فقط در این مورد خلاصه نمی شود. شما باید همواره این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن تعداد فالوور بالا این انتظار را در بقیه افراد ایجاد می کند که ویو و لایک پست های شما نیز بالا باشد، به اشتراک گذاشتن پست های ویدیویی و ساخت محتوا کاری وقتگیر و سخت است و هیچ تضمینی در بالا رفتن بازدید پست های شما وجود ندارد. پس خرید ویو اینستاگرام یک راه ساده، بدون صرف زمان و هزینه های هنگفت تولید محتوا است که تنها با چند کلیک ساده پست شما را به تعداد ویو زیادی دست پیدا می کند.

بهترین سایت خرید بازدید اینستاگرام دریچه ۶۷

از راه های موفقیت در اینستاگرام خرید مطمئن و انتخاب بهترین سایت خدمات فضای مجازی است. اگر هدف شما خرید ویو باشد ضروریست که بهترین سایت خرید ویو اینستاگرام را پیدا کنید. در خرید فالوور، بازدید پست اینستاگرام، خرید لایک، خرید بازدید لایو و ... فاکتور های مهمی هستند که باید به آنها اهمیت دهید که این فاکتور ها عبارتند از : کیفیت مناسب، سرعت خوب و هزینه پایین. کیفیت بازدید هایی که شما برای پست های ویدیویی خود انتخاب می کنید نقش چشمگیری در ورود شما به قسمت طلایی اینستاگرام یعنی قسمت اکسپلور دارند. پس سعی کنید که در سرویس های قابل ارائه در سایت بهترین سرور را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بازخورد را دریافت کنید.   

کد خبر: ۱۲۲٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha