۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
۲۷ دوربین نظارت تصویری در شاهراه های اصلی گلستان فعال است
استاندار گلستان:

۲۷ دوربین نظارت تصویری در شاهراه های اصلی گلستان فعال است

گرگان- استاندار گلستان گفت: در راستای توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند تاکنون ۲۷ دوربین نظارت تصویری در شاهراه های اصلی و ۴۲ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های گلستان فعال است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه خبری استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در بازدید از مرکز مدیریت راه ها مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهارکرد: هم افزایی دستگاه ها منجر به کنترل بهتر راه ها و جاده می شود و زمینه مدیریت و رسیدگی دقیق تر را فراهم می آورد.

استاندار گلستان افزود: رتباطات این مرکز با دیگر دستگاه ها نظیر پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و غیره در کنترل مخاطرات جاده ای نقش تاثیرگذاری دارد.

وی بیان کرد: وجود سامانه های تخصصی در این مرکز همچون سامانه کنترل سرعت و سامانه اضافه تناژ نقش مهمی در تصمیم گیری ها، نظارت ها و پایش ها دارد.

زنگانه عنوان کرد: در راستای توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند تاکنون ۲۷ دوربین نظارت تصویری در شاهراه های اصلی و ۴۲ سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های استان وجود دارد.

استاندار گلستان گفت: تمامی مدیران استانی و شهرستانی موظف هستند علاوه رسیدگی به امورات مردم در روزهای عادی هفته، سه شنبه ها در وقت اداری بصورت خاص ملاقات های مردمی داشته باشند و مداخلات خاص و ویژه جهت رفع مشکلات انجام دهند.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های ویژه توجه داشته باشند که نظارت لازم بر اجرای سه شنبه های مردمی صورت می گیرد و توجه به دغدغه های مردم و رفع مشکلات آنها نقش مهمی در ارزیابی های آن ها دارد.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha