۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
سری S۲۲ گوشی های سامسونگ تا فوریه ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد+مشخصات فنی
تازه های فناوری؛

سری S۲۲ گوشی های سامسونگ تا فوریه ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد+مشخصات فنی

سری گلکسی S۲۲ سامسونگ قرار است در ماه ژانویه یا فوریه سال جدید میلادی روانه بازار شود.

به گزارش بازار، بر اساس اخبار منتشر شده در بازار تلفن همراه، سری گلکسی S۲۲ سامسونگ قرار است در ماه ژانویه یا فوریه سال جدید میلادی روانه بازار شود. 

گفته می شود این سری جدید قرار است جایگزین کلیه مدل های سری ۲۱ شود تا دل هواداران ناراحت سامسونگ از عرضه نشدن نوت ۲۱ را به دست آورد. بنابراین گلکسی اس ۲۲ پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ است و از آنجایی که عرضه گلکسی نوت ۲۱ سامسونگ لغو شد، S۲۲ اولین گوشی سایز بزرگ این شرکت خواهد بود که در یک سال آینده عرضه می شود.

پیشتر نیز شاهد بودیم که Samsung Galaxy Z Fold ۳ با پشتیبانی از قلم S Pen عرضه می‌شود، و Samsung Galaxy Z Flip ۳ با قیمتی برابر با گوشی‌های پرچمدار عرضه می‌شود؛ اما برای اکثر مصرف‌کنندگان، Galaxy S۲۲ گوشی اندرویدی بزرگ بعدی ساموسنگ است.

اما در خصوص قیمت این محصول جدید سامسونگ باید بدانیم که S۲۲ قرار است با قیمت ۷۹۹ دلار در بازارهای جهانی عرضه شود. در مورد طراحی این گوشی نیز باید بگوییم ککه طراحی ظاهری خاصی در این محصول جدید سامسونگ نسبت به مدل های قبلی به چشم نخواهد خورد.

محصول جدید سامسونگ قرار است در رنگ های مشکی، سبزآبی، سفید و رز گلد روانه بازار شود. 

این گوشی بسته به مدل آن، از صفحه نمایش ۶.۰۶، ۶.۵۵ و ۶.۸۱  اینچی فول اچ دی بهره خواهد برد. دوربین اصلی S۲۲ نیز ۵۰ مگا پیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگا پیکسل قدرت خواهد داشت. 

بسته به منطقه عرضه، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ را برای این گوشی انتظار داشته باشید که احتمالاً با همان مقدار حافظه رم و حافظه داخلی مشابه اس ۲۱ همراه است. این به معنای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در مدل Ultra یا ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه در مدل های دیگر است.

کد خبر: ۱۲۲٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha