۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کمیته «جام جهانی قطر» در منطقه آزاد اروند تشکیل شود| ارزآوری از طریق بزرگترین رویداد ورزشی جهان
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کمیته «جام جهانی قطر» در منطقه آزاد اروند تشکیل شود| ارزآوری از طریق بزرگترین رویداد ورزشی جهان

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: فعالان گردشگری انتظار دارند کمیته «جام جهانی قطر» در منطقه آزاد اروند تشکیل شود.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حالی جلسات «جذب تماشاگر از جام جهانی قطر» در سطح کلان برگزار می‌شود که هیچ نشانی از حضور منطقه آزاد اروند نیست. حتی سایر مناطق آزاد نیز به دنبال استفاده از فرصت جام جهانی قطر هستند.

وی افزود: منطقه آزاد اروند به دلیل دارا بودن حمل و نقل ترکیبی شامل ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی شرایط متفاوت و ویژه‌ای نسبت به سایر مناطق آزاد کشور دارد و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

این فعال گردشگری عنوان کرد: علیرغم اینکه هتل‌های منطقه آزاد اروند به دلیل شرایط سخت کرونا طی دو سال گذشته در آستانه ورشکستگی هستند و تعداد پروازها نیز کاهش داشته و همچنین کسبه این منطقه از سطح فروش ناراضی هستند اما در عین ناباوری حرکت جدی در خصوص جام جهانی قطر انجام نشده است. فرصتی که فقط یک بار نصیب اروندنشینان شده است.

موید راد تاکید کرد: مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند باید کمیته‌ای به عنوان «کمیته جام جهانی قطر» تشکیل بدهند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند«رئیس کمیته»، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند«دبیر» و نخبگان تحصیلکرده گردشگری که طرح و ایده دارند، اعضای این کمیته باشند. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تاکنون اظهار نظرهای زیادی در خصوص گردشگری مطرح کرده است اما با فعالان گردشگری دیدار نداشته است ولی برای این کمیته فعالان و دلسوزان واقعی گردشگری حتما کمک می کنند.

وی ارزآوری از طریق بزرگترین رویداد ورزشی جهان را مهم برشمرد و گفت: امیدواریم سریعا «کمیته جام جهانی قطر» تشکیل شود.

کد خبر: ۱۲۲٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha