۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
رایزنان اقتصادی ایران در ۲۸ کشور از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند

رایزنان اقتصادی ایران در ۲۸ کشور از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند

رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در ۲۸ کشور دنیا از شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، رایزنان سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف دنیا در این بازدید همچنین از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.

رایزنان اقتصادی کشورمان با دعوت نمایندگی وزارت امور خارجه، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعتی و کالاهای صادرات محور به این استان سفر کرده‌اند.

در این بازدید، رایزن‌های اقتصادی سفارتخانه‌های ایران در کشورهای مختلف از فرانسه، آلمان، روسیه، چین، مکزیک، فنلاند، پرتغال، ژاپن، مالزی، پاکستان، هند، قطر، اردن، رومانی و آفریقای جنوبی حضور داشتند.

در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی کاسپین مشغول به فعالیت هستند.

نمایشگاه محصولات و تولیدات صنایع کوچک و متوسط استان قزوین برای آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مسئولان کشوری در شهرک صنعتی کاسپین فعال است.

شهرک صنعتی شماره یک کاسپین در شهرستان آبیک و در ۳۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.

استان قزوین دارای حدود چهار هزار واحد صنعتی بهره بردار است.

این استان دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی بوده و از قطب‌های تولید کاشی و سرامیک، شیشه، محصولات شوینده و قطعات خودرو در کشور است.

کد خبر: ۱۲۱٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha