۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
۴ هکتار از شهرک گلخانه‌ای نودهک در آستانه بهره برداری قرار دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین:

۴ هکتار از شهرک گلخانه‌ای نودهک در آستانه بهره برداری قرار دارد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین گفت: طرح‌های تولیدی در سطح چهار هکتار از شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است و در آستانه بهره برداری و تولید قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، سید محمدرضا حسینی اظهار داشت:‌ هم اکنون ۲۰ طرح تولیدی در شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان در دست احداث قرار دارد.

وی اضافه کرد: از این میان سه طرح تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند و به مرحله بهره برداری نزدیک می شوند و پیش بینی می کنیم تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به تولید برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین اظهار داشت: طرح های تولیدی در دست ساخت در شهرک گلخانه ای نودهک مراحل مختلف ساخت از جمله تسطیح زمین، ستون گذاری و چاله کنی، نصب سیستم های سرمایشی و گرمایشی و پوشش پلاستیکی را پشت سر می‌گذراند.

حسینی افزود: تاکنون ۴۰ سرمایه گذار در فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک جذب شده‌اند و به آن‌ها ۵۲ قطعه زمین واگذار شده است.

وی با بیان اینکه شهرک گلخانه ای نودهک در شهرستان تاکستان با اختصاص زمین از اراضی ملی و با اعتبارات دولتی برای جذب سرمایه گذاران در زمینه کشت های گلخانه ای احداث شده است، یادآور شد: فاز اول این شهرک در حدود ۶۵ هکتار آماده سازی شده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha