مشکلی در تامین قطعات نداریم
رئیس اتحادیه دستگاه های ارتباطی و لوازم جانبی تهران:

مشکلی در تامین قطعات نداریم

محبی، رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: برای این که تمامی اعضای تعمیرکننده از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده کنند، بازرسان اتحادیه دائم به واحدهای صنفی سرکشی می کنند.

به گزارش بازار، مهدی محبی، رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی بیان داشت: هر چند که تحریم تاثیر مخرب و زیادی به حضور همه شرکت های مادر داشته است؛ اما نگرانی های ما در خصوص تامین قطعات بوده که شرکت های حاضر توانسته اند جبران کنند. البته در برخی موارد تعمیرکنندگان برای این که بتوانند قطعه ای را برای گوشی مورد نظر تامین کنند، گوشی آکبند را باز کرده و قطعه مورد نظر را از آن جدا می کنند.

وی تاکید کرد: برای این که تمامی اعضای تعمیرکننده از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده کنند، بازرسان اتحادیه دائم به واحدهای صنفی سرکشی می کنند.

محبی یکی از موارد اجباری برای صدور پروانه کسب در این صنف را عبور از کمیسیون فنی و تاییدیه اتحادیه دانسته و بیان داشت: هر فردی متقاضی پروانه کسب باید به اصول اولیه تعمیرات آگاه باشد و مدرک این کار را یا از اتحادیه و یا فنی حرفه ای اخذ کرده باشد.

رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی ادامه دا: اگر فردی که می خواهد در این حوزه کار کند از تخصص کافی برخوردار نباشد در کلاس های آموزشی اتحادیه با حضور اساتید که اعضای اتحادیه هستند شرکت و مدرک خود را با مهر اتحادیه و فنی حرفه ای اخذ می کند. هزینه این کلاس ها نسبت به کلاس های بیرون بسیار کمتر و همچنین در ۲۰ جلسه دو ساعته برگزار می شود.

وی ادامه داد: هر یک از تعمیرکاران در رده های مخصوص تعمیرات با توجه به این که می دانیم دانش تکنولوژی گوشی تلفن همراه هر ساعت در جهان در حال ارتقا هست تخصص دارند. برخی با مهارت زیاد و برخی با مهارت کمتر.

محبی تاکید کرد: در اصل تجربه به همراه دانش است که یک فرد را در تعمیر گوشی متبحر می سازد.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha