۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
ابقای استاندار کرمان/ بودجه سال آینده براساس تحریم ها بسته شده است
وزیر کشور:

ابقای استاندار کرمان/ بودجه سال آینده براساس تحریم ها بسته شده است

کرمان- وزیر کشور با اعلام ابقای زینی وند به عنوان استاندار کرمان گفت: از جوانان انقلابی برای پیشبرد امور استان ها بهره برده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان اظهار کرد: نمایندگان مجلس در اولین روزها بعد از رای اعتماد مجلس به بنده، اعلام کردند که با ابقای زینی وند به عنوان استاندار کرمان موافق هستند و هدفشان پیشبرد امور استان است.

وی اصل در دولت سیزدهم را شایسته سالاری بیان کرد و ادامه داد: دولت بودجه سال آینده را براساس تحریم ها بسته است و ما هیچ چیزی را وابسته به مذاکرات نکرده ایم.

وحیدی با تاکید بر لزوم مدیریت و نظارت بر بازار اظهار کرد: نباید اجازه بدهیم مردم به دلیل دلالی و سودجویی عده ای ضرر کنند. گاهی اوقات با بحث گرانی مواجه هستیم اما گاهی گرانفروشی اتفاق می افتد که باید از آن جلوگیری شود.

وزیر کشور در خصوص ساخت مسکن گفت: ساخت مسکن از دو جنبه پاسخگویی به نیاز مردم و راه اندازی رشته های متخلف صنعت بسیار مهم است.

وحیدی با اشاره به اینکه پروژه مسکن باید تقاضا محور انجام شود، افزود: اصراری بر ساخت خانه در مناطقی که زمین موجود است؛ نداریم بلکه باید مسکن در مناطق مورد نیاز ساخته شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی اشتغال افزود: مساله اشتغال بسیار اهمیت دارد چرا که بسیاری از آسیب ها و دغدغه های معیشتی با اشتغالزایی کم می شود. اشتغالزایی باید در دو سطح صنایع بزرگ و خرد دنبال شود.

وی در حوزه کشاورزی هم گفت: در بحث کشاورزی اختیارات از سوی وزیر به استانها داده شده است و بحث اصلاح الگوی کشت باید به صورت جدی دنبال شود.

وحیدی بر لزوم جذب سرمایه گذاران ایران حاضر در خارج از کشور تاکید کرد و گفت: بودجه دولتی اندک است و نمی توان کشور را با آن اداره کرد و باید از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده کنیم.

وزیر کشور با اعلام ابقای زینی وند به عنوان استاندار کرمان تاکید کرد که از جوانان انقلابی برای پیشبرد امور استان ها بهره برده شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha