۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان همدان در آبان ماه
معاون آبفای همدان خبر داد:

آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان همدان در آبان ماه

همدان - معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای این استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه کاهش نزولات جوی موجب شد تا امسال برخلاف سالهای گذشته در آبان ماه نیز با انتقال آب به وسیله تانکرهای آبرسانی مواجه باشیم، عنوان کرد: بر همین اساس تنها در آبان ماه سال جاری ۶۳ روستا به وسیله تانکر آبرسانی شدند که از این تعداد ۳۹ روستا تحت پوشش و ۲۴ روستا غیر تحت پوشش بودند.

وی با بیان اینکه تنها در یک ماه گذشته چهار هزار و ۴۵۹ خانوار با جمعیتی معادل ۱۴ هزارو ۲۶۸ نفر تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، اضافه کرد: طی این مدت ۱۰ تانکر به منظور آبرسانی سیار مورد استفاده قرار گرفت.

وی توضیح داد: ۵۴۳ سرویس آب با حجم ۶ هزار و ۴۱۴ متر مکعب به منظور آبرسانی به ۶۳ روستای مذکور مورد استفاده قرار گرفت.

حمیدرضا نیکداد همچنین با بیان اینکه تنها در آبان ماه سال جاری از مجموع ۶۳ روستای استان ۴۱ روستا به طور دائم تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند،گفت: بر همین اساس در بازه زمانی یاد شده پنج روستا در شهرستان همدان، ۶ روستا در ملایر، هشت روستا در تویسرکان، یک روستا در شهرستان اسدآباد، پنج روستا در شهرستان کبودرآهنگ، هفت روستا در شهرستان بهار، هشت روستا در شهرستان فامنین و یک روستا در شهرستان رزن تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۲۱٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha