۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
روزانه ۳۵ هزار ماسک در کارگاه های خانگی ایلام تولید می شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

روزانه ۳۵ هزار ماسک در کارگاه های خانگی ایلام تولید می شود

ایلام-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: در حال حاضر روزانه ۳۵ هزار ماسک در کارگاه های خانگی ایلام تولید می شود.

شکرالله شیرخانی در گفت و گو با بازار اظهار کرد: بعد از شروع ویروس کرونا در کشور و استان ایلام، شرکت های تعاونی و کارگاه های مشاغل خانگی برای بر طرف کردن نیازهای مردم از جمله ماسک، دستکش و موادضدعفونی دست به کار شدند.

وی افزود: خوشبختانه هم اکنون روزانه ۳۵ هزار ماسک توسط کارگاه های خانگی در استان تولید و روانه بازار می شود.

شیرخانی با اشاره به تولید روزانه سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و دو هزار روپوش بیمارستانی توسط کارگاه های خانگی در ایلام، تصریح کرد: روزانه یک هزار لباس ایزوله ویژه کرونا در شرکت های تعاونی تحت نظر اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ایلام تولید می شود.

وی اضافه کرد: مسئولان برای حمایت از واحدهای تولید لوازم بهداشتی پای کار هستند و اگر نیاز باشد با پرداخت به موقع تسهیلات به این واحدها برای افزایش خط تولید کمک می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا همه واحدهای تولیدی استان به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی خواهند شد و اقدامات پیشگیرانه در سطح واحدهای تولیدی و صنفی استان بدون ایجاد خلل در روند تولید و خدمات رسانی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۲٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha