۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
ایدرو برای تامین منابع مالی با مشکل رو به‌رو است
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ایدرو برای تامین منابع مالی با مشکل رو به‌رو است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در سال‌های گذشته اموال سازمان ایدرو در قالب اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار و اعتبارات این موضوع به خزانه واریز شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در تشریح نشست شامگاه گذشته (۱۴ آذر ماه) کمیسیون‌های صنایع و معادن مجلس گفت:دستورکار نخست امروز بررسی گزارش آقای دهنوی درخصوص تکالیف بودجه ۱۴۰۰ در حوزه صنعت، معدن  و تجارت بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین منابع مالی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جاری یکی دیگر از تاکیدات اعضای کمیسیون در نشست امروز بود، افزود: در سال‌های گذشته اموال سازمان ایدرو در قالب اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار و اعتبارات این موضوع به خزانه واریز شده است بنابراین ایدرو به عنوان سازمان سرمایه گذار و توسعه، منابع چندانی ندارد. بنابراین سازمان ایدور در تامین منابع مالی با مشکل روبه رو است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم استماع گزارش سازمان بسیج مستضعفان درباره صنعت و معدن را دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در نشست امروز دانست و تصریح کرد: اقدامات بسیار اساسی در حوزه صنعت انجام گرفته و تمامی واحدهایی که با مشکل روبه رو بودند، آنالیز شدند. در حال حاضر ۹۸۰ شهرک صنعتی  در کشور موجود است که ۸۵۰ شهرک به بهره برداری رسیده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به احصا موانع پیش روی تولید  توضیح داد: این موانع در ۵۶ گروه و ۴ حوزه زیرساخت، قوانین و مقررات، سرمایه در گردش و تجارت دسته بندی شده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha