۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
 سازمان هواپیمایی به مجلس پاسخگو نیست!
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

سازمان هواپیمایی به مجلس پاسخگو نیست!

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه گران شدن بلیط هواپیما و لزوم بازگشت قیمت‌ها به نرخ‌های قبلی، پاسخی ارائه نداده است.

به گزارش بازار، عبدالجلال ایری گفت: در این هفته در ارتباط با بحث کاهش تعرفه های بنگاه های معاملاتی یکسری موارد که از قبل بررسی کردیم را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.

وی افزود: در ارتباط با بحث بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و بحث پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) یکسری موضوعات را بررسی خواهیم کرد.
همچنین تعیین تکلیف عرصه های تصرفی دولت در شهرهای بالای ۲۵۰ هزار نفر را مد نظر داریم که در روز یکشنبه بررسی می شود.

ایری از سوال نماینده ها از وزیر نیرو خبر داد و افزود: با مشکلات کمبود آب و برق در سطح شهر رو به رو بودیم و جلسه ی برگزار می شود که ان شاالله روز سه شنبه در خدمت وزیر نیرو خواهیم بود و در روز دوشنبه نیز کمیته آب و فاضلاب، حمل و نقل ریلی، مسکن و عمران و کمیته نظام های فنی و مهندسی موضوعاتی را در ارتباط با عملکرد بودجه ۱۴۰۰ در حوزه های فوق در نظر می گیرند.

این نماینده مجلس به رادیو گفت‌وگو گفت: هفته قبل موضوع ایرلاین ها را نیز با وزیر مطرح و انتقاد شدید خود را بیان کردیم ولی بر اساس قول رئیس سازمان هواپیمایی قرار بود قیمت ها بعد از تصویبات ستاد ملی کرونا به نرخ قبل باز گردد ولی سازمان هواپیمایی امروز مطرح می کند هر کس شکایتی دارد با فلان شماره تماس بگیرد.

ایری معتقد است چنین حرفی مبنا ندارد و تاکید دارد بعد از پیگیری های نمایندگان هنوز پاسخی دریافت نشده است.

وی در عین حال تاکید کرد پاسخ وزیر نیز قانع کننده نبود و کار در دست بررسی قرار خواهد گرفت و مجلس همچنان درپی پاسخی قانع کننده است چون قیمت ها باید به صورت قبل باز گردد و از طرفی افزایش قیمت های کنونی معقولانه نیست.

ایری ادامه داد: وزیر راه هر هفته به مجلس می آید ولی حتما در همین هفته موضوع ایرلاین ها را پیگیری خواهیم کرد و پاسخ به آن را به زمانی موکول کنید که با سازمان هواپیمایی کشوری برگزار می کنیم.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha