۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
پیوند شهرک‌های صنعتی ایران و پاکستان

پیوند شهرک‌های صنعتی ایران و پاکستان

سرکنسول ایران در لاهور گفت: استفاده از ظرفیت همکاری شهرک‌های صنعتی ایران و پاکستان زمینه افزایش تولید، صادرات و توسعه اقتصادی دو کشور را فراهم می‌کند.

به گزارش بازار، محمد رضا ناظری سرکنسول ایران در لاهور پاکستان از شرکت توسعه و مدیریت شهرک‌های صنعتی ایالت پنجاب بازدید و با مسئولان این شرکت پیرامون توسعه همکاری‌های صنعتی دوجانبه به گفتگو پرداخت.

سید نبیل هاشمی رئیس شرکت توسعه و مدیریت شهرک‌های صنعتی ایالت پنجاب ضمن خوشامدگویی به هیئت ایرانی گفت: پاکستان و ایران با توجه به اهداف مشترک اقتصادی خود باید همکاری صنعتی را از طریق تقویت و تبادل تجربیات در خصوص توسعه شهرک‌های مربوطه تقویت کنند.

وی همچنین با بیان آخرین پروژه‌های این شرکت در ساخت و توسعه شهرک‌های صنعتی تحت کریرور اقتصادی پاکستان و چین موسوم به «سی پک» افزود: فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی در این زمینه برای کشورهای منطقه وجود دارد.

«محمدرضا ناظری» سرکنسول کشورمان در این دیدار گفت: شهرک‌های صنعتی نقش مهمی در تقویت تولید داخلی و خودکفایی کشورها دارند به همین دلیل ضروریست پیوندهای صنعتی ایران و پاکستان با هدف تقویت روابط اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تمجید از تلاش شرکت توسعه و مدیریت شهرک‌های صنعتی ایالت پنجاب در زمینه تسهیل امور سرمایه گذاری صنعتی افزود: ایران برای تقویت همکاری‌ها با کشور پاکستان در همه زمینه‌ها از جمله صنعت آمادگی کامل دارد.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha