۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
پلمب ۴۹۰واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد/ صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

پلمب ۴۹۰واحد متخلف در کهگیلویه و بویراحمد/ صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

یاسوج- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زمان آغاز طرح تعطیلی اصناف و اعلام پروتکل بهداشتی برای اصناف در حال فعالیت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تاکنون ۴۹۰ واحد متخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، سالار حسین پور عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از اصناف شهر یاسوج افزود: این اصناف به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی و به خطر انداختن سلامت مردم در استان پلمب شدند.

وی با بیان اینکه اکنون همه فروشگاهها در استان ملزم به رعایت پروتکل هستند، گفت: چنانچه واحدی از این پروتکل پیروی نکند، پلمب می شود.

حسین پور اظهار داشت: همچنین در فروشگاهها، فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود و خریداران باید با رعایت فاصله تعیین شده خرید کرده و در فروشگاهها ازدحام نشود.

وی افزود: بازرسان ما به صورت شبانه روزی اصناف را رصد می کنند و تعطیلی اصناف در صورت نیاز تمدید می شود.

حسین پور با بیان اینکه در این مدت هفت هزار و ۴۹۶ مورد بازرسی از صنوف مختلف کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است، گفت: در این بازرسیها ۱۱۴ پرونده برای واحدهای متخلف در استان تشکیل شده است.

وی افزود: اصنافی همچون قصابان، نانوایی‌ها، میوه وتره بار، خواربارفروشان، اصناف مرغ و ماهی وفروشگاهها باید با رعایت بهداشت به مردم ارائه خدمت کنند وصنوف دیگر نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل بوده و مردم می توانند با تلفن‌های ۱۹۰ تخلفات بهداشتی اصناف را گزارش کنند.

حسین پور تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تا روز بیستم فروردین تداوم خواهد یافت.

کد خبر: ۱۲٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha