۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
۲۰ میلیون سهامدار جدید عدالت منتظر مصوبه مجلس هستند
رئیس اتحادیه شرکت تعاونی سهام عدالت کشور:

۲۰ میلیون سهامدار جدید عدالت منتظر مصوبه مجلس هستند

ساری- توکلی، رئیس اتحادیه شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: در صورت تصویب مجلس ۲۰ میلیون نفر بر شمار سهامداران عدالت در کشور افزوده می شود.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تلاش ها برای تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت همچنان ادامه دارد، افزود: با تحقق این طرح پیش بینی می شود ۲۰ میلیون نفر بر شمار سهامداران عدالت در کشور افزوده شود.

وی با اظهار اینکه درخواست افزایش ۲۰ میلیون نفر در قالب جامانده سهام عدالت داده شد، ادامه داد: این طرح منتظر تصویب مجلس و ابلاغ به دولت برای اجرا است.

وی درباره وضعیت منفی بازار بورس دلیل آن را نابسامانی در وضعیت بازار به ویژه سهام عدالت بیان کرد و گفت: هنوز افراد و مدیران دولت سابق در بورس حاکم هستند و از سوی دیگر فروش سهام عدالت نیز در منفی شدن روند بازار تاثیرگذار است.

توکلی یادآور شد: وقتی فروش و عرضه زیاد و تقاضا کم باشد طبیعی است که بازار به سمت منفی شدن پیش می رود و این مسئله در شاخص قیمت ها نیز تاثیر دارد.

رئیس اتحادیه شرکت تعاونی سهام عدالت با عنوان اینکه فروش سهام عدالت در حال حاضر انجام می شود تصریح کرد: فعلا برنامه ای برای اضافه شدن شرکت های بورسی وجود ندارد.

وی از مردم خواست تا از فروش سهام عدالت پرهیز کنند و گفت: سهام عدالت همانند گوهر و سرمایه ای است که هنوز به ارزش واقعی خود نرسیده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha