۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
ورود ۵۰۰۰ خودرو به استان سمنان طی یک روز گذشته/ کاهش چشمگیر مصرف بنزین
معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد:

ورود ۵۰۰۰ خودرو به استان سمنان طی یک روز گذشته/ کاهش چشمگیر مصرف بنزین

سمنان – معاون سی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه طی یک روز گذشته پنج هزار و ۳۰۰ خودرو وارد این استان شده است، گفت: هم‌زمان با آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد کاهش چشمگیر مصرف بنزین بودیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه هم‌زمان با آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی میزان مصرف بنزین و تردد خودروها در سطح استان سمنان روند نزولی پیش‌گرفته است، اظهار داشت: طی روز گذشته پنج هزار و ۳۰۰ خودرو وارد استان شده است.

وی بابیان اینکه این آمار در مقایسه با روز ششم فروردین‌ماه قبل از اجرای طرح فاصله‌گذاری کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۵۰۰ خودرو روز ششم فروردین به این منطقه واردشده است.

ادامه طرح فاضله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین

معاون استاندار سمنان با اشاره به میزان مصرف بنزین بیان کرد: روز گذشته ۱۹۶ هزار و ۹۰۰ لیتر بنزین در استان مصرف‌شده است.

خجسته پور با تأکید بر اینکه این آمار در روز ششم فروردین‌ماه (قبل از اجرای طرح) ۵۸۶ هزار لیتر بوده است، تصریح کرد: سال گذشته در همین روز یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف‌شده بود.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر میزان مصرف بنزین در این منطقه بیان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین‌ماه پابرجا است و برای تداوم آن روز یکشنبه هفدهم فروردین‌ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا کشور تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر: ۱۲٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha