۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کارآفرینی و اشتغال اقتصاد همدان را نجات می دهد| به جوانان اعتماد کنیم
مدیرعامل شرکت پایا بسپار غرب:

کارآفرینی و اشتغال اقتصاد همدان را نجات می دهد| به جوانان اعتماد کنیم

همدان - رجبی، مدیرعامل شرکت پایا بسپار غرب بابیان اینکه اقتصاد استان همدان با کارآفرینی و اشتغال پیشرفت می‌کند، گفت: مسئولان به جوانان اعتماد کنند و کار را به آنها بسپارند.

محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از سال ۸۶ شرکت پایا بسپار را ثبت کرده و از سال ۸۹ در شهرک صنعتی کارخانه را افتتاح کردیم، گفت: این کارخانه با تولید تجهیزات و لوازم آبیاری برای بیش از ۶۰۰ نفر از جوانان اشتغالزایی کرده است.

وی مهمترین عامل موفقیت شرکت پایا بسپار غرب را وجود یک تیم قوی و تحصیلکرده دانست و گفت: کنار هم جمع شدیم و با همفکری هم کارها را پیش می‌بریم.

مدیرعامل شرکت پایا بسپار غرب با بیان اینکه در استان همدان شرایط برای کارآفرینی مهیا است اما باید با جرأت و شجاعت وارد میدان کار شویم، گفت: غیرممکن است شنا کنی اما خیس نشوی بنابراین اگر قرار است کار بزرگی انجام دهیم باید تلاش کنیم و سختی‌هایی که در مسیر است را تحمل کنیم.

رجبی باتاکید بر اینکه شرایط سخت است اما سختی آن طوری نیست که قابل حل نباشد، گفت: شرکت پایا بسپار غرب هم تنها به‌دلیل منابع انسانی و تیم قوی و با پشتکاری که دارد پیشرفت کرده و موفقیتش به‌دلیل منابع مالی نیست.

وی با بیان اینکه در مجموعه استان تا آنجا که شرایط باشد همکاری می‌شود؛ اما یک سری قانون‌های دست‌وپا گیر وجود دارد که باید در سطح کلان و کشوری حل شود و هیچ ارتباطی به استان ندارد، گفت: در کارآفرینی و ایجاد شغل باید بخواهیم همان طور که ما خواستیم و در سطح استان و کشور هر چیزی که خواستیم را به دست آوردیم و پیشرفت کردیم.

مدیرعامل شرکت پایا بسپار غرب با بیان اینکه اقتصاد استان همدان با کارآفرینی و اشتغال پیشرفت می‌کند؛ گفت: باید در استان همدان کسانی که دستی بر کار دارند به جوان‌ها اعتماد کنند و کار را به آنها بسپارند.

رجبی گفت: ما به جوانان اعتماد کردیم و خدارو شکر آنها نیز جواب اعتماد ما را دادند و روسفیدمان کردند بنابراین در استان همدان و کشور جا برای کار کردن بسیار است و تنها لازمه‌ آن پشتکار و تلاش است.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha