۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
عملکرد سامانه «بازارگاه» در تأمین نهاده های دامی شفاف نیست| اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهیم
دادستان بهار:

عملکرد سامانه «بازارگاه» در تأمین نهاده های دامی شفاف نیست| اجازه توقف چرخه تولید را نمی دهیم

همدان - فرجی، دادستان بهار با بیان اینکه عملکرد سامانه «بازارگاه» در تأمین نهاده های دامی شفاف نیست، گفت: باید نظارت ها و بررسی ها بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ احسان فرجی ظهر شنبه با هدف پیگیری های مطالبات صاحبان یک گاوداری هزار رأسی در روستای لتگاه از این مجموعه بازدید و عنوان کرد: صاحب این واحد تولیدی از وعده های عملی نشده مسئولان متولی درباره  سامانه «بازارگاه» بارها گلایه ها و شکایت کرده است.

وی عنوان کرد: هم صاحب این تولیدی و هم واحدهای تولیدی مشابه می گویند برای دریافت نهاده های دامی در سامانه بازارگاه ثبت نام می کنند اما نه به موقع و حتی با تأخیری بیش از یک ماهه، آن نهاده ها به دستشان می رسد و در عمل تولیدکنندگان خود را با چالش نبود نهاده ها تنها می یابند و دست به دامان بازار آزاد می شوند.

دادستان بهار با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید چرخه تولید در کشور متوقف شود و این خواسته دستگاه قضایی نیز است، افزود: فرایند توزیع نهاده های دامی غیر شفاف است و باید نظارت ها و بررسی ها بیشتر شود.

فرجی عنوان کرد: باید کنترل های شفاف تری بر عملکرد بازارگاه و دستگاه های مرتبط انجام شود تا خلائی که سبب این اوضاع نابسامان و عدم دسترسی تولیدکنندگان به نهاده های دامی شده، شناسایی و با متخلفان این حوزه برخورد شود.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha