۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
درجه‌بندی مرغ نمی‌تواند بهانه‌ای برای گرانفروشی باشد| امکان خرید با اصفهان کارت
معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی اصفهان:

درجه‌بندی مرغ نمی‌تواند بهانه‌ای برای گرانفروشی باشد| امکان خرید با اصفهان کارت

اصفهان - ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دام جهاد کشاورزی اصفهان گفت: گریدبندی مرغ نمی تواند بهانه ای برای افزایش قیمت و گرانفروشی باشد و شهروندان باید هر نوع تخلفات در این ارتباط را گزارش دهند.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عرضه مرغ در استان اصفهان با قیمت مصوب ۳۱ هزار تومان انجام می شود و تفاوتی بین مرغ شمال و دلیجان و اصفهان نیست.

وی با بیان اینکه گریدبندی مرغ نباید بهانه ای برای افزایش قیمت باشد و این امر تخلف محسوب می شود، بیان کرد: مرغ‌های عرضه شده در اصفهان «گرید B» و  به مقدار کمی هم  «A پلاس» است و مرغدار نمی‌تواند ادعا کند که درجه بندی مرغ و اینکه از کدام کشتارگاه آمده است دلیل افزایش قیمت است.

 معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی اصفهان تصریح کرد: عرضه مرغ قطعه‌بندی به صورت فله ای ممنوع است و قطعات در ظرف‌های دو کیلویی در مراکز مجاز و با درج قیمت قابلیت عرضه در مرغ‌فروشی است.

وی با اشاره به استفاده از کارت‌های «RFID» به جای ارائه کدملی برای خرید مرغ، گفت: درخواست ما از شهروندان این است که از این نوع کارت‌ها مانند کارت «اصفهان من» و غیره به واحدهای مرغ فروشی مراجعه کرده و اقدام به خرید کنند.

کد خبر: ۱۲۱٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha