۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کارگران روزمزد و دستفروشان مازندران برای دریافت بسته معیشتی سرشماری می شوند
معاون استاندار مازندران:

کارگران روزمزد و دستفروشان مازندران برای دریافت بسته معیشتی سرشماری می شوند

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعطیلی بازارهای محلی و مشاغل وابسته به گردشگری منجر به بیکاری هزاران کارگرروزمزد، میدانی و دستفروش در استان شده است و برای دریافت بسته معیشتی این افراد سرشماری می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بسته حمایتی و معیشتی دولت از کارگران میدانی، روزمزد و دستفروش اظهار داشت: شیوع کرونا سبب بیماری کارگران بازارهای محلی و مشاغل وابسته به گردشگری زیادی در استان شده است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از اقشار آسیب دیده و کم درآمد درپی شیوع کرونا، بسته معیشتی ارائه می شود، افزود: در حال شناسایی کارگران روزمزد، میدانی و دستفروشان استان هستیم و برای سرشماری این افراد به شهرداری ها ابلاغ شده است.

وی با اظهار اینکه اطلاعات مربوط به کارگران روزمزد، میدانی و دستفروش در استان جمع آوری می شود، تصریح کرد: منظور از دستفروشان، افراد روزانه و غیرثابت که در بازارهای سنتی و معابر گذران زندگی می کنند هست و این طرح شامل بازاریان نمی شود.

رازجویان با اظهار اینکه معرفی وس رشماری کارگران روزمزد و میدانی و دستفروش به شهرداری ها واگذار شده است، افزود:برای برخورداری کارگران از بسته معیشتی، راستی آزمایی مالی از آنان صورت می گیرد.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: همچنین برای حمایت از کارگران برنامه ریزی کرده ایم که کمک های خیرین و منابع مختلف به سمت اقشار کم درآمد هدایت شود.

کد خبر: ۱۲٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha