۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان برگزار می شود
رئیس پارک علم و فناوری گلستان:

نمایشگاه هفته پژوهش در گلستان برگزار می شود

گرگان- غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: نمایشگاه هفته پژوهش از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: بیست‌ و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌ بازار استان با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور در ۱۶ غرفه از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ آذرماه به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بیست‌ و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزاری می‌شود و علاقه‌‎مندان می‌توانند در تاریخ مذکور از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر به صورت حضوری از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کنند.

وی همچنین به برگزاری همزمان این نمایشگاه به صورت مجازی اشاره کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به پایگاه اینترنتی WWW.GRTE.IR به صورت مجازی از غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید کنند.

غفاری با بیان اینکه ساعات پاسخگویی آنلاین به بازدیدکنندگان از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ درنظرگرفته شده است، تصریح کرد: بازدیدکنندگان می‌توانند در غرفه‌های تعبیه شده به تماشای فیلم و عکس‌های بارگذاری شده بپردازند و برای کسب اطلاعات تکمیلی و ارتباط با شخص غرفه‌دار از طریق گفت‌وگوی برخط با مسئول غرفه در ارتباط باشند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد ۱۲ کارگاه آموزشی و سه پنل تخصصی با موضوعات مختلف و حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین می‌توانند از پنل‌های مشاوره تخصصی با موضوعاتی از قبیل ثبت اختراع، ثبت شرکت، دانش‌بنیان شدن، مشاوره حقوقی، مشاوره‌ عمومی کسب‌وکار و آشنایی با خدمات و حمایت‌های پارک علم و فناوری استفاده کنند.

غفاری گفت: در نمایشگاه امسال، با تخصیص فضاهایی برای انجام بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده و مسابقات نقاشی سعی شده فضایی متفاوت برای بازدیدکنندگان به ویژه خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم آوریم.

کد خبر: ۱۲۰٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha