۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
اجرای طرح تعمیرات شبکه توزیع برق مسکن مهر در شهرستان سمنان
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق سمنان خبر داد؛

اجرای طرح تعمیرات شبکه توزیع برق مسکن مهر در شهرستان سمنان

سمنان- سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای طرح تعمیرات شبکه توزیع برق مسکن مهر در شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی توزیع برق سمنان، سید محمد حسینی نژاد از اجرای طرح تعمیرات شبکه توزیع برق مسکن مهر در شهرستان سمنان خبر داد و تاکید کرد:  تعمیرات خطوط برق رسانی و تاسیسات برقی محدوده های صنعتی ساز، سنتی ساز و حوالی میدان نور در مسکن مهر مربوط به فیدر فضیلت انجام شد.

وی گفت: به منظور اجرای این برنامه که در قالب رزمایش خدمت متعالی عملیاتی شد، ۳۱ نفر نیروهای فنی و سیمبان های شبکه برق سمنان و سرخه، به استعداد ۱۱ اکیپ و هفت نفر ناظران فنی و ایمنی حضور داشتند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان  با اشاره به این که با هدف افزایش پایداری شبکه، ۱۱ کیلومتر خط ۲۰ کیلوولت هوایی سرویس گردیده افزود: روکش دار نمودن هفت پست هوایی، آچارکشی هفت دستگاه ترانس و تابلو و اصلاح سه دستگاه ارت پست هوایی و رفع اتصالات سُست تیغه جداساز به تعداد ۹ مورد، از جمله فعالیت هایی است که در این برنامه به اجرا درآمده است.

حسینی نژاد تصریح کرد: رفع اتصالات سُست شش عدد کات اوت، نصب ۱۸۰ عدد کاور کنسول، آچارکشی ارتباط سرکابل های فیدر ولایت و کشاورز به تعداد شش عدد و اصلاح ارتباطات و روکش دار کردن ۶۰ عدد نقاط سِکشن، از اقدامات دیگر به عمل آمده محسوب می شود که ظرف سه ساعت به انجام رسیده است.

کد خبر: ۱۲۰٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha