۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
افتتاح شعبه جدید بانک سینا در نازی آباد تهران
با حضور مدیرعامل بانک سینا انجام شد

افتتاح شعبه جدید بانک سینا در نازی آباد تهران

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا، شعبه جدید این بانک در نازی آباد تهران در راستای توسعه خدمات و رفاه حال شهروندان گرامی به بهره برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ایمانی در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه نازی آباد به واسطه قرارداشتن در منطقه پرتردد و متراکم تهران و وجود شرکت های تجاری و مراکز گسترده خرید، گفت: بانک سینا در حال حاضر خدمات با کیفیت و متنوعی را ارائه می کند و با برخورداری از کارکنان متعهد و متخصص که احترام به مشتری و پاسخگویی به موقع و قانونمند را سرلوحه کار خود قرار داده اند، در جهت تامین رضایت مشتریان گام بر می دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: دستیابی به اهداف و برنامه های بانک و تامین خدمات مورد انتظار مشتریان، از طریق تسلط و آگاهی همکاران به ظرفیت های تجاری منطقه میسر می شود که با در نظر گرفتن برنامه های هدفمند بازاریابی و تلاش مستمر در ارائه و فروش محصولات، می توان در این زمینه موفق بود.

در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت بانک سینا در سال جاری گفت: این بانک در مدت سپری شده از سال ۱۴۰۰ موفق شد علاوه بر ارتقاء شاخص های عملکردی در زمینه جذب منابع، ارائه تسهیلات ارزان قیمت و قرض الحسنه و جذب مشتریان جدید، نقشی موثر در سیستم بانکی کشور داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم یزدیخواه معاون امور شعب و مناطق و جلیلی مدیر منطقه شرق تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha