۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
مشترکان بدمصرف گاز نقره داغ می شوند| افزایش سرانه گازرسانی
سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت گاز ایران:

مشترکان بدمصرف گاز نقره داغ می شوند| افزایش سرانه گازرسانی

ساری- سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران به جزئیاتی درباره افزایش پلکانی تعرفه گاز اشاره کرد و گفت: تعرفه گاز برای بدمصرف ها در پله ۱۲ حدود ۳۰۰ درصد اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید جلال نورحسینی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه تعرفه مشترکان پرمصرف تا سه برابر افزایش یافت، افزود: نگاه دولت براین است که تغییری در نرخ مشترکانی که مصارف متعارف دارند، ایجاد نمی شود.

وی اظهار داشت: به همین منظور تعرفه مصرف گاز برای سه پله اول طبق تعرفه قبلی محاسبه می شود و مشترکان مستمند و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هزینه های گاز مصرفی آنان در سه پله اول به صورت رایگان است.

وی افزود: تعرفه مصرف گاز از پله چهارم به بعد ۴۰ درصد نسبت به پله قبل افزایش می یابد و هزینه مصرف تا پله دوازدهم به ازای هر مترمکعب به هزار و ۹۵۵ تومان می رسد.

نورحسینی یادآور شد: تعرفه گاز در تعرفه ۱۲ نسبت به ۴۸۳ تومان قبلی رشد ۳۰۰ درصدی دارد اما طبق مصوبه مشترکان حتی در سه پله اول با تدبیر و مدیریت مصرف، هر درصدی میزان مصرف را کاهش دهند، شرکت ملی گاز سه برابر به آنان پاداش پرداخت خواهد کرد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران درباره توسعه گازرسانی گفت: در حال حاضر توسعه گازرسانی به مناطق دوردست رسیده است و به همین دلیل سرانه به ۴۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی گفت: بخش زیادی از روستاهایی که در برنامه گازرسانی قرار نداشتند با اصلاحیه موجود از نعمت گاز بهره مند می شوند.

در این مراسم قاسم مایلی به عنوان سرپرست شرکت گاز مازندران معرفی شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha