۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
اشتغال یک هزار و ۶۵۰ نفر در ترانسفو  زنجان
 مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اعلام کرد

اشتغال یک هزار و ۶۵۰ نفر در ترانسفو زنجان

زنجان- مدیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: ایران ترانسفو طی ۲.۵ سال گذشته حدود یک هزار و ۶۵۰ نفر از جوانان را به طور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل جذب کرده است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ترانسفو زنجان، بهزاد ظهیری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای جهش در تولید و ارتقای توان داخلی و قطع وابستگی به واردات گفت: سربازان گوش به فرمان مقام معظم رهبری در ایران ترانسفو در تلاش هستند با توسعه و بومی سازی دانش طراحی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور، ارادت  به رهبری و ولایتمداری  خود را بیش از پیش نشان دهند.  

وی اظهار کرد: گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای ایجاد خطوط جدید تولید و لحاظ روند تولید در سنوات آینده با عنایت به سیاستهای توسعه ای وزارت نیرو در بخش تولید و انتقال شبکه برق کشور و نیز توسعه صادرات، با موافقت هیئت مدیره شرکت اقدام به جذب ۴۰۰ نفر از جوانان مستعد برای تحقق جهش انقلابی دیگری در تولید و لبیک به اوامر مدبرانه رهبری عزیز به عنوان فرمانده کل نظامی و اقتصادی کشور در این جهاد همه جانبه فعالیت می کند.  

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: شرایط و زمان دقیق استخدام متعاقبا اطلاع رسانی شده و آزمون استخدامی این نیروها، در یکی از دانشگاه های استان برگزار خواهد شد و تحقق تمام اهداف ترسیم شده این گروه صنعتی در سال جاری نشان از عزم و همت مجموعه ایران ترانسفو دارد.  

ظهیری تاکید کرد: ایران ترانسفو طی دو سال و نیم گذشته حدود یک هزار و ۶۵۰ نفر از جوانان را به طور مستقیم برای تحقق برنامه تولید و تامین نیاز داخل و جهش برنامه صادراتی و نیز توسعه محصول و تجهیز خطوط تولید و خودکفایی صنعت برق کشور مشغول به کار کرده است.

وی گفت: تا پایان سالجاری اخباری از بالندگی و خودکفایی در تولید محصول و مواد مورد نیاز تولید به استحضار ملت ایران خواهد رسید.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha