۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
طرح هادی تمامی روستاهای قزوین تهیه شده است
مدیرکل بنیاد مسکن قزوین:

طرح هادی تمامی روستاهای قزوین تهیه شده است

قزوین- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: طرح هادی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در قزوین تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، اصغر گونجی در دیدار با محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین که ظهر چهارشنبه در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین دارای ۸۴۴ روستاست که از این تعداد ۶۹۰ روستا بیش از ۲۰ خانوار را در خود جای داده اند.

وی بیان کرد:‌ طرح هادی به منظور ساماندهی محیط روستا مدیریت بر بافت روستایی تا کنون در تمام روستاهای استان قزوین اجرایی شده است و ۴۳۰ طرح هادی نیز پس از سپری شدن بازه ۱۰ ساله خود مورد بازنگری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت:‌ همچنین ۹۵ هزار واحد مسکونی به منظور نوسازی و بازسازی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین قرار گرفته بود که تا کنون ۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد بازسازی صورت گرفته است.

گونجی افزود: بازسازی و نوسازی بیش از ۱۲ هزار واحد در استان کرمانشاه، ۴ هزار و ۳ هزار و ۴۵۰ واحد در نورآباد لرستان نیز به استان قزوین سپرده شده بود که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین احداث یک هزار و ۶۱۴ واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله ورزقان، ۴ هزار واحد آسیب دیده در زلزله کرمانشاه و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در سیل نورآباد لرستان نیز با همت سازمان مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:‌ همچنین از محل قیر رایگان موفق شدیم معابر ۲۴۵ روستای استان قزوین را در طول یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت کنیم که از مطالبات جدی مردم در روستاهای استان قزوین همین رسیدگی به وضعیت آسفالت در معابر عمومی بوده است.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha