۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
مجلس، قانون بورس بهادار را اصلاح کند
کارشناس بازار سرمایه:

مجلس، قانون بورس بهادار را اصلاح کند

حاجی وند، کارشناس بازار سرمایه از نمایندگان مجلس درخواست کرد که هر چه سریع تر اصلاح قانون بورس بهادار را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش بازار، مهدی حاجی وند، کارشناس ارشد بازار بورس و سرمایه گفت: بازار سرمایه حساس ترین بازار هر کشور و اقتصادی است و قطعاً هر خبری می تواند روی آن تاثیرگذار باشد.

وی افزود: ما به صورت سنتی در تابستان و زمستان برق و گاز فولادی ها و سیمانی ها را قطع می کنیم که این متاسفانه عادی شده و تأثیر خودش را هم می گذارد و باعث افزایش قیمتها می شود.

کارشناس ارشد بازار بورس و سرمایه در رادیو گفت وگو تصریح کرد: بازار سرمایه زمانی به تعادل می رسد که زیربناها را اصلاح کنیم چراکه بورس همیشه آئینه تمام نمایی از وضعیت اقتصادی کشور بوده و وقتی در شرایط کمبود گاز و برق از صنایع مایه می گذاریم طبیعی است که بورس هم واکنش نشان دهد.

حاجی وند با بیان اینکه تجربه فروش قسطی سهام در دنیا یک تجربه ناموفق است گفت: مشکل امروز مردم در بازار سرمایه پول داشتن یا نداشتن نیست که چند برابر ارزش پولشان وثیقه بگذارند و وام بگیرند تا دوباره سهام بخرند لذا مسئولان باید از اظهارات ناپخته خودداری کنند.

کارشناس ارشد بازار بورس و سرمایه در رادیو گفت وگو ضمن اذعان به نقش مهم مجلس در احیای بازار سرمایه تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید هر چه سریع تر اصلاح قانون بورس بهادار را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: ۱۲۰٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha