۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
وضعیت توزیع نهاده های دامی اسفبار است
نماینده مردم سبزوار در مجلس:

وضعیت توزیع نهاده های دامی اسفبار است

عنابستانی، نماینده مردم سبزوار خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: وضعیت توزیع نهاده ها اسفبار است و فساد بیداد می کند و در نهایت به دست مصرف کننده نمی رسد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۰ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: ضرورت دارد رئیس جمهور نسبت به تحول در ساختارهای اداری اقدام کند. این کار اجتناب ناپذیر است و باید تحول بزرگی در نظام بروکراسی که فسادزا است، صورت گیرد، تا زمانی که اصلاح ساختار اداری صورت نگیرد، در مسیری حرکت می کنیم که منجر به فساد، ناکارآمدی و از دست رفتن سرمایه های اجتماعی می شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس یازدهم پیشنهاد داد که برای اقدام در تحول ساختار اداری باید از ساختار گمرک، مالیات و سازمان های دیگر آغاز کرد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت توزیع نهاده ها اسفبار است و فساد بیداد می کند و در نهایت به دست مصرف کننده نمی رسد. لازم است که برای کنترل قیمت محصولات لبنی از تعاونی های روستایی استفاده شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: قطع گاز فولاد سبزوار به معنای قطع خوراک این کارخانه است و باعث تعطیلی آن می شود. لازم است در این زمینه اقدامات درستی اتخاذ شود. همچنین وزارت نیرو در سال خشکسالی از افزایش فشار بر مردم در زمینه چاه های کشاورزی دست بردارد، این کار ظلم به مردم است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راه های بخش روداب خاکی است، بالغ بر ۵۰۰ کیلومتر از راه های حوزه انتخابیه بنده در همین شرایط است و متاسفانه پروژه راه آهن و پروژه های راه های دیگر تعطیل شده است.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha