۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
پرداخت ۷۶ میلیارد ریال یارانه به بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های مصوب
عملکرد سازمان بنادر در ۳ ماه نخست دولت سیزهم؛

پرداخت ۷۶ میلیارد ریال یارانه به بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های مصوب

بهره‌برداری از یک طرح مرتبط با شناورهای تجاری–خدماتی با ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۰ تن و به ارزش ۱۴ میلیارد ریال، یکی از اقدامات انجام شده سازمان بنادر و دریانوردی در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم است.

به گزارش بازار، وزارت راه و شهرسازی با تدوین گزارشی به ارایه دستاوردهای وزارتخانه در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله سازمان بنادر و دریانوردی در موضوع سرمایه گذاری بر روی ساخت شناورهای تجاری - خدماتی پرداخته است.

بر اساس گزارش وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی علاوه‌بر سرمایه‌گذاری ۱۴ میلیارد ریالی برای بهره‌برداری از یک طرح مرتبط با شناورهای تجاری-خدماتی، یک طرح دیگر به ارزش یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال را که مرتبط با تجهیزات بندری آموزشی است و همچنین یک طرح سرمایه‌گذاری به ارزش ۱۰۸ میلیارد ریال را از محل وجوه اداره بهره‌برداری کرد.

در این خصوص تصویب اعطاء ۲ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال تسهیلات وجوه اداره شده به بخش غیردولتی برای اجرای یک طرح شناورهای تجاری و خدماتی و یک طرح سرمایه‌گذاری از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در مدت سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

همچنین پرداخت ۷۶ میلیارد ریال یارانه از محل وجوه اداره شده به بخش غیردولتی برای اجرای طرح‌های مصوب، دیگر اقدامات این سازمان در این مدت است. این یارانه به میزان ۲۸ میلیارد ریال برای شناورهای تجاری و خدماتی، ۲۳ میلیارد ریال برای مسافربری، ۲۱ میلیارد ریال برای تجهیزات بندری و ۴ میلیارد ریال نیز برای طرح‌های سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha