۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
پتانسیل ارز دیجیتال «چین لینک» برای صعودی ۳۰ درصدی!
تحلیل بازار رمز ارزها؛

پتانسیل ارز دیجیتال «چین لینک» برای صعودی ۳۰ درصدی!

علیرغم حرکت نزولی ارز دیجیتال چینلینک طی هفته های گذشته و حرکت قیمت به سمت کف نزولی خود، اکنون احتمال بازگشت از همین نقطه و افزایش ۳۰ درصدی قیمت وجود دارد.

به گزارش بازار، با احتمال بازگشت قیمت آلتکوین ها از روند نزولی خود طی هفته های گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت ارز دیجیتال چین لینک (Chainlink) نیز آماده بازگشت از روند نزولی دو هفته‌ای خود بوده و تلاش می‌کند تا بالاترین قیمت و ATH جدیدی برای خود ایجاد کند. این چشم انداز همچنین توسط معیارهای روی زنجیره پشتیبانی می شود که امکان انباشتگی در سطوح فعلی را برای LINK نشان می دهد.

قیمت Chainlink در ۱۸ روز گذشته تقریباً ۴۱٪ کاهش یافته است و یک نوسان پایین در ۲۲.۶۵ دلار ایجاد کرده است که به طور بالقوه می تواند نقطه معکوس در ادامه این روند باشد. از این نقطه محوری، LINK تا جایی که در حال حاضر معامله می شود، می تواند تا به قیمت ۲۵.۹۳ دلار رسیده و در نتیجه ۱۴ درصد افزایش پیدا کند. 

سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت Chainlink به روند صعودی خود به سمت سطح اصلاحی ۵۰% در ۳۰.۵۱ دلار ادامه دهد. این روند صعودی نشان دهنده یک صعود ۱۷ درصدی خواهد بود و در برخی موارد، روند صعودی می تواند تا سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۲ درصد در ۳۲.۴۰ دلارنیز افزایش یابد. با این حال، این حرکت نشان دهنده آغاز مسیر افزایش ۳۰ درصدی برای LINK است.

LINK/USDT 6-hour chart


مشخصات فنی به وضوح چشم انداز صعودی را برای توکن اوراکل نشان می دهد و مدل ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) نیز نتیجه مشابهی را به تصویر می کشد.

این معیار روی زنجیره برای تعیین میانگین سود/زیان سرمایه‌گذارانی که LINK را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، استفاده می‌شود. تنها یک مقدار منفی روی نمودار نشان می دهد که سرمایه گذاران کوتاه مدت در ناحیه قیمتی قرمز هستند و این جایی است که دارندگان بلندمدت تمایل به انباشت ارز دارند.

بنابراین، فعالان بازار می توانند انتظار داشته باشند که قیمت Chainlink واکنش صعودی داشته و باعث صعود شود.

از سوی دیگر، مدل IntoTheBlock's Global In/Out of the Money (GIOM) نشان می دهد که قیمت Chainlink یک مسیر باز تا افزایش قیمت به حدود ۳۰ دلار دارد. در نقطه فعلی، نزدیک به ۸۵۰۰۰ آدرس، ۱۱۷.۴۵ میلیون توکن LINK خریداری کردند.

بنابراین، اگر قیمت LINK به سطح سربه سر خود برسد این سرمایه گذاران زیر آب ممکن است دارایی های خود را تخلیه کنند. از این رو، فعالان بازار باید توجه زیادی به قیمت کلیدی ۳۰ دلار داشته باشند.

صرف نظر از چشم‌انداز صعودی از منظر فنی و زنجیره‌ای، این احتمال وجود دارد که قیمت Chainlink برای جمع‌آوری نقدینگی به زیر محدوده ۲۲.۶۳ دلار نیز کاهش یابد. اگر LINK پایین تر از ۲۱.۳۵ دلار ررا ببیند، این حرکت تز صعودی را باطل خواهد کرد. در چنین سناریویی، قیمت Chainlink ممکن است کاهش یافته و تا سطح پشتیبانی فوری در ۲۰.۷۹ دلار را مجددا مورد آزمایش قرار دهد.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha