۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
قرار گرفتن قیمت کاردانو در آستانه جهشی ۱۰۰ درصدی!
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال؛

قرار گرفتن قیمت کاردانو در آستانه جهشی ۱۰۰ درصدی!

ارز دیجیتتال کاردانو که طی هفته های اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته، اکنون در آستانه معکوس شدن روند قیمت به سمت روند صعودی بوده و قیمت آن می تواند از همین نقطه تا ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال کاردانو (Cardano) یا همان آدا (ADA) یکی از مأیوس‌کننده‌ترین و ناامیدکننده‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار طی سه ماه اخیر بوده که علیرغم رشد ارزهای دیگر، حتی شاهد افت قیمت آن در بازار بوده ایم. اما باید بدانیم که روند نزولی کاردانو در بازار در شرف تغییر است.

قیمت کاردانو در سه ماه گذشته تقریبا در روندی نزولی بوده است. از هفته سوم سپتامبر با این سو، قیمت کاردانو پایین تر و پایین تر رفته است. از سیزده کندل هفتگی گذشته، فقط یک کندل هفتگی بالاتر از بازه هفته گذشته قیمت این ارز بسته شده است.

قرار گرفتن قیمت کاردانو در آستانه جهشی ۱۰۰ درصدی!

  در خصوص هفته استثنایی که قیمت کاردانو در آن کمی بالا رفت، باز هم این افزایش قیمت تنها ۲۰ درصد بالاتر رفت و با این حساب، تنها با ۳ درصد افزایش قیمت آن هفته را پشت سر گذاشت. قیمت کاردانو اما اکنون بیش از ۵۰ درصد از بالاترین رکورد خود یعنی ۳.۱ دلار کاهش یافته و اکنون به نظر می رسد که کاردانو آماده بازگشت است.

در مدل تحلیلی گان، مهم ترین چرخه زمانی، چرخه ۹۰ روزه است. بر اساس این مدل، هر ابزاری که طی یک دوره ۹۰ روزه با فشار فروش (یا خرید) مداوم مواجه شود، احتمال بسیار بالایی برای معکوس شدن قیمت را پیش رو دارد. در نتیجه Cardano اکنون کاملاً برای یک برگشت صعودی قرار گرفته است.

بر اساس همین مدل گان، پایین ترین نوسان اخیر ۱.۴۱ دلار بوده که همین قیمت را می توان به عنوان کف قیمت در نظر گرفت و بالاتر از کف قبلی قیمت در ۱.۳۸ دلار است.

بسته شدن روزانه کندل، بالاتر از Tenkan-Sen روی ۱.۶۳ دلار می‌تواند باعث افزایش احتمال جهش شود. قیمت Cardano باید در نهایت بالای $۲.۱۵ بسته شود تا به سمت بالاترین رکوردهای جدید حرکت کند.

در صورت هرگونه حرکت نزولی قیمت، محدوده ریسک خود را روی ۱.۲ دلار قرار دهید.

کد خبر: ۱۲۰٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha