۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
احتمال افزایش ۱۵ درصدی قیمت سولانا در صورت بازگشت بازار
تحلیل بازار ارزهای دیجیتال؛

احتمال افزایش ۱۵ درصدی قیمت سولانا در صورت بازگشت بازار

علیرغم ریزش های اخیر، قیمت ارز دیجیتال سولانا می تواند در صورت صعودی شدن روند بازار طی روزهای آینده تا ۱۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش بازار، به نظر می رسد قیمت سولانا پس از سقوط به یک اصلاح شدید از زمان بالاترین قیمت خود در ۷ نوامبر، مجددا در حال بازگشت است.

قیمت سولانا از ۷ نوامبر تا ۲۸ نوامبر با تغییر روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، تقریباً ۳۰ درصد کاهش یافت. این اصلاح در عین فاجعه بار بودن، به سرمایه گذاران بازار اجازه داد نقدینگی زیر سطح حمایت ۱۸۵ دلار را جمع آوری کنند. در نتیجه، SOL به سرعت از سطح حمایت قیمت خود بازگشت و ۱۰ درصد افزایش یافت.

SOL/USD 4-hour chart


در حال حاضر، قیمت سولانا در حال نزول به سطح اصلاحی ۵۰ درصدی در ۱۹۷ دلار است. در برخی موارد، نوسانات نزولی می تواند تا سطوح اصلاحی فیبوناچی ۶۲% یا ۷۰.۵% در ۱۹۴ یا ۱۹۳ دلار گسترش یابد.

آزمایش مجدد هر یک از این سطوح باعث می شود که SOL ۱۰٪ حرکت کند و ۲۱۶ دلار را دوباره آزمایش کند. اگر فشار خرید ادامه یابد، «قاتل اتریوم» می تواند این روند را تا ۱۵ درصد در ۲۲۶ دلار افزایش دهد.

بسته به حرکت صعودی، فعالان بازار همچنین می‌توانند قیمت سولانا را برای جمع‌آوری نقدینگی بالاتر از سطح ۲۴۵ دلار تحت فشار قرار دهند. با توجه به شکل‌گیری ساختار دوبل، در صورت صعودی شدن روند بازار، SOL می‌تواند به سرعت از این منطقه عبور کند.

در حالی که همه چیز برای قیمت سولانا رو به افزایش است، شکست سطح اصلاحی فیبوناچی ۷۹% در ۱۹۱ دلار، SOL را به محدوده پایین در ۱۸۷ دلار سوق خواهد داد که تقریباً با سطح حمایت بحرانی در ۱۸۵ دلار مطابقت دارد. بسته شدن کندل روزانه زیر ۱۸۵ دلار، پایین ترین سطح را ایجاد می کند و تز صعودی را باطل می کند. در این شرایط، قیمت سولانا می تواند دوباره به سطح ۱۷۸ دلار برسد.

کد خبر: ۱۲۰٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha