۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
۵۱۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۵۱۰ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با هدف رونق تولید و کمک به اشتغال تسهیلات رونق تولید به ۵۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی صمت استان سمنان، علی تشنه دل با بیان اینکه تاکنون مشکلات یک هزار و ۳۴۶ واحد تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است، بیان کرد:  برای رفع موانع موجود، دو هزار و ۸۵۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی افزود: ۴۳ درصد مصوبات مربوط به تأمین مالی و تسهیلات، ۱۵ درصد مربوط به زیربنایی، ۱۲ درصد مالیاتی، ۱۴ درصد تأمین اجتماعی و ۱۳ درصد هم سایر امور است که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی می‌شود.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۵۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است، ابراز کرد: ۱۳۰ واحد تولیدی ۱۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات را در بخش صنعت دریافت کردند.

تشنه دل با بیان اینکه ۳۸۰ واحد تولیدی نیز یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات را در بخش کشاورزی دریافت کردند، تاکید کرد: با هدف رونق تولید و کمک به اشتغال تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود.

وی گفت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۲۴ واحد تولید موافقت شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha