۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
ستاد کرونا مصوبه افزایش قیمت نان را در مازندران وتو کرد

ستاد کرونا مصوبه افزایش قیمت نان را در مازندران وتو کرد

ساری - درحالی که قرار بود قیمت نان بعد از تعطیلات نوروزی افزایش یابد، ستاد مقابله با کرونا مصوبه قبلی تنظیم بازار را وتو و اعلام کرد: افزایش قیمت نان وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه افزایش قیمت نان در استان منتفی شده است، افزود: به رغم آنکه بسیاری از استان ها سال قبل اقدام به افزایش قیمت نان کرده بودند، اما قرار شد این اقدام در استان در سال جدید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار استان در ماه پایانی سال قبل قیمت جدید نان مشخص و قرار شد از بعد از تعطیلات نوروزی این نرخ اعمال شود، افزود: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا قرار شد در شرایط کنونی، افزایش قیمت نان در استان عملیاتی نشود و به زمان دیگری موکول شود.

وی با اظهار اینکه مصوبه ستاد مقابله با کرونا الزامی است، ادامه داد: از روسای اتاق اصناف و اتحادیه خبازان خواسته شد تا زمان اعلام رسمی، هیچ گونه افزایش قیمت نان نداشته باشند.

قوانلو همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات نظیر گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و مسائل بهداشتی موارد را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

به گزارش بازار، طبق تعرفه قبلی ستاد تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان قیمت نان یارانه‌ای ۴۵۰ گرمی ۹۰۰ تومان، لواش یارانه‌ای ۳۰۰ گرمی ۳۰۰ تومان، سنگگ یارانه‌ای ۱,۴۰۰ تومان و تافتون ۲۵۰ گرمی ۵۵۰ تومان، نان بربری آزادپز با وزن ۴۰۰ گرم به ۱۱۰۰ تومان، بربری با وزن ۵۷۰ گرمی به ۱۶۰۰ تومان، لواش ۱۳۰ کرمی ۳۵۰ تومان، سنگگ ۴۰۰ گرمی هزار و ۶۰۰ تومان اعلام و تعیین شده است.

بیش از پنج هزار واحد نانوایی در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر: ۱۲٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha