۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
وزارتخانه‌های دولت گزارش ۱۰۰ روزه می‌دهند
سخنگوی دولت:

وزارتخانه‌های دولت گزارش ۱۰۰ روزه می‌دهند

بهادری، سخنگوی دولت گفت: وزارتخانه‌ها برای اطلاع رسانی درخصوص گام برداشته شده و در راستای مطالبات مردمی، گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه می‌دهند.

به گزارش بازار، علی بهادری سخنگوی دولت امروز (سه شنبه) در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه شنبه آینده صدمین روز تولد دولت جدید است، تصریح کرد: باید ببینیم که دولت چه گام‌هایی را برداشته و چه مطالباتی داشته، لذا بر خود واجب می‌دانیم گزارش ۱۰۰ روزه عملکرد را داشته باشیم. از این هفته از سوی وزارتخانه‌ها این گزارش شروع خواهد شد.

سخنگوی دولت افزود: امروز مردم، دولت و مسئولان را در کنار خود می‌بینند و شاهد هستند که کشور بصورت ویدئو کنفرانسی اداره نمی‌شود. مردم نمی‌پذیرند فاصله‌ای میان خود و دولت‌مردان وجود داشته باشد.

بهادری با بیان اینکه دیوار میان مردم و دولت دیگر شکسته است، گفت: ۱۰ سفر استانی از سوی رئیس جمهور انجام شده و بیش از ۱۰۰ سفر از سوی سایر وزرا به مناطق مختلف کشور انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم گیری‌های فردی پایان یافته و محوریت تصمیم‌گیری‌ها جمعی و نخبگانی است.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: موفقیت در کاهش تلفات ناشی از کرونا به دلیل اعتماد مردم به دولت و همراهی و همکاری با همدیگر و زحمات و تلاش‌های کادر درمان است.

بهادری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم روزهای تلخ گذشته تکرار نشود، باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت شود و این همراهی با دولت ادامه داشته باشد.

وی افزود: در ابتدای دولت صف‌های طولانی و معطلی مردم برای تهیه برخی کالاهای اساسی را شاهد بودیم، اما امروز کرامت مردم در دریافت کالاهای اساسی با سفارش اینترنتی با قیمت مصوب و تحویل درب منزل حفظ می‌شود.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه اولویت دولت در تامین کالاهای اساسی، رعایت کرامت ایرانیان است گفت: دولتمردان در صحنه و میدان عمل هستند و اجازه نمی‌دهند بحران تولید شود و مردم در فشار قرار گیرند.

بهادری همچنین گفت: آمارسازی و گزارش‌سازی‌ها رئیس جمهور را فریب نخواهد داد.

سخنگوی دولت در ادامه خاطرنشان کرد: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران نتیجه‌گرا و نتیجه محور است و کشورهای دیگر پیام این عملگرایی را شنیده‌اند. بیش از بیست سند بین‌المللی که عمدتا اقتصادی بوده از ابتدای آغاز به کار دولت تهیه و امضا شده و این تحرک ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha