۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
با روش های گوناگون سفارش و مزایای چاپ و بسته بندی کارتن ها بیشتر آشنا شوید

با روش های گوناگون سفارش و مزایای چاپ و بسته بندی کارتن ها بیشتر آشنا شوید

رفته رفته مردم متوجه این موضوع شده اند که بسته بندی تنها جنبه حمل و نقل نداشته و در زمینه های دیگری نیز کاربرد دارد. یکی از این زمینه ها برندینگ می باشد.

به گزارش بازار، توجه به اهمیت بسته بندی روز به روز در حال افزایش است. رفته رفته مردم متوجه این موضوع شده اند که بسته بندی تنها جنبه حمل و نقل نداشته و  در زمینه های دیگری نیز کاربرد دارد. یکی از این زمینه ها برندینگ می باشد. اهمیت برندینگ امروزه به اندازه ای افزایش یافته است که شرکت ها، هزینه های گوناگونی را برای دیده شدن نام برند خود می پردازند. با این وجود جالب است بدانید یکی از راه های کم هزینه برای این کار، استفاده از خدمات شرکت چاپ و بسته بندی می باشد.

لازم به ذکر است خدمات این شرکت ها تنها به برندینگ محدود نشده و طیف وسیعی از مزیت ها را به همراه دارد. با این وجود عدم آشنایی افراد و مدیران کسب و کارهای مختلف با خدمات مذکور، همواره منجر به جا ماندن آن ها از رقبایشان شده است. بنابراین اهمیت آشنایی با مزیت استفاده از خدمات شرکت ها را به هیچ عنوان دست کم نگیرید.

مزایای استفاده از خدمات شرکت چاپ و بسته بندی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مزیت های گوناگونی برای افرادی که از خدمات شرکت چاپ و بسته بندی استفاده می کنند، وجود دارد. لیست این مزیت ها به اندازه ای طولانی است که اگر بخواهیم تمامی آن ها را توضیح دهیم، باید چندین مقاله در رابطه با آن ها بنویسیم. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان خود و  شما خواننده گرامی تنها به بررسی مختصری از مزایای آن می پردازیم. مزایایی مانند سرعت بالا و تعهد در سفارش دو مزیتی هستند که باعث می شود خریدار، با خیالی راحت سفارش خود را به ثبت برساند.

تصور کنید اگر شرکتی در زمان تحویل کارتن ها به شما بدقولی کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مطمئنا اگر کسب و کار بزرگی داشته باشید، خسارات زیادی را متحمل خواهید شد. از طرفی دیگر، امکان ندارد تا دفعه دیگر از خدمات آن استفاده نمایید. بنابراین چرا از همان  اول از خدمات شرکتی استفاده نکنیم که امتحان خود را پس داده و سابقه خوبی نیز داشته باشد؟

نحوه سفارش کارتن بسته بندی چگونه است؟

چاپ و بسته بندی کارتن در کرچ

از اهمیت استفاده از کارتن های بسته بندی اگر بگذریم، نوبت به بررسی روش های سفارش کارتن بسته بندی می رسد. با وجود اینکه شرکت های گوناگون، روش های مختلفی را به خریداران توصیه می کنند؛ اما به طور کلی نحوه سفارش اینگونه کارتن ها به دو روش کلی تقسیم می شود. طبیعتا هرکدام از این دو روش زیر مجموعه های خاص خود را دارند اما همانگونه که اشاره کردیم، اگر به صورت کلی قصد بررسی آن ها را داشته باشیم، تنها دو روش وجود دارد. روش اول مربوط به سفارش حضوری و روش دوم به صورت آنلاین یا اینترنتی انجام می پذیرد. آشنایی مختصر با مزایا و معایب هر کدام از روش ها به شما جهت انتخابی هوشمندانه کمک بسیاری می کند. بنابراین توضیحات زیر را با دقت مطالعه کنید.

روش اول: سفارش حضوری

سفارش حضوری را می توان یک روش سنتی در سفارش محصولات دانست. از گذشته تا چند سال پیش، سفارش حضوری مرسوم ترین راهی بود که می توانستید کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. با وجود این که این روش مزیت هایی مانند اطمینان از کیفیت محصول و مواردی از این قبیل را داشت اما معایب آن نیز بسیار زیاد بود.

نیاز به حضور فیزیکی باعث می شد افراد زمان زیادی را صرف کنند و به کارخانه و یا تولیدی مورد نظر مراجعه نمایند. این روش علاوه بر زمانبر بودن گاهی اوقات هزینه های مالی زیادی را نیز به همراه داشت. به خصوص اگر تولیدی مورد نظر در شهر دیگری بود؛ در این صورت خریدار باید چند روز کار خود را تعطیل کرده و به محل مورد نظر مراجعه می کرد. امروزه نیز برخی افراد این روش را نسبت به روش های اینترنتی ترجیح می دهند؛ چراکه معتقد هستند اطمینان از کیفیت جعبه، بسته بندی و کالا به صورت فیزیکی ارزش تحمل کردن معایب آن را دارد.

روش دوم: سفارش اینترنتی

سفارش اینترنتی طی چند سال اخیر محبوبیت زیادی را کسب کرده است. با استفاده از این روش دیگر نیازی به رفت و آمد در مسیرهای طولانی را ندارید. در حقیقت سفارش اینترنتی نسخه تکمیل شده سفارشات تلفنی است که در گذشته انجام می گرفت. در آن زمان افراد با تولیدی یا فروشگاه مورد نظر خود تماس می گرفتند و کالای خود را سفارش می دادند. با این وجود در برخی موارد مشاهده می شد که کالایی که به دست خریدار می رسد مشابه کالای سفارش داده شده نیست(مشکلی که در روش قبل وجود نداشت).

با این وجود امروزه و با پیشرفت تکنولوژی به سادگی می توانید تمامی مشخصات جعبه مورد نظر خود را مشاهده کرده و پس از تعیین کردن مشخصات، اقدام به سفارش آن نمایید. استفاده از این روش، در صورتی که از تولیدی معتبری مانند گلبرگ باکس خرید خود را انجام دهید، نه تنها معایب خاصی نداشته بلکه منجر به صرفه جویی در زمان و البته هزینه شما نیز خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت کارتن بسته بندی شامل چه مواردی می باشند؟

چاپ و بسته بندی کارتن در گلبرگ باکس

قیمت کارتن بسته بندی همواره یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در صنعت چاپ و بسته بندی با آن رو به رو هستیم. به طور معمول، هزینه کارتن های بسته بندی در تولیدی های مختلف، در بازه مشخصی قرار دارد. با این حال یک مورد مهم در این زمینه وجود دارد که حتما پیش از سفارش باید به آن توجه کنید. کیفیت مواد اولیه، عاملی مهم و البته تاثیرگذار در طول عمر کارتن و جعبه های بسته بندی می باشد. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که اگر جعبه ای از مواد بی کیفیت تولید شده باشد، طول عمر و مقاومت آن به شدت کاهش می یابد.

برای اطمینان از استفاده شرکت های کارتن سازی از مواد اولیه مناسب، کار خاصی از دست شما بر نمی آید. تنها کاری که می توانید انجام دهید، انتخاب شرکت کارتن چاپ و بسته بندی است که دارای سابقه مناسبی در این زمینه باشد؛ چراکه این شرکت ها به هیج عنوان اعتبار خود را با استفاده از مواد بی کیفیت در خطر نمی اندازند.

توانایی گلبرگ باکس در خصوص تولید کارتن و چاپ و بسته بندی چقدر است؟

یکی از عواملی که کیفیت چاپ و بسته بندی و همچنین تولید کارتن را تعیین می کند، تجهیزاتی است که تولیدی ها از آن استفاده می نمایند. این تجهیزات تاثیر مستقیمی بر روی توانایی تولید کارتن شرکت ها دارند. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر قصد استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی را دارید از شرکت هایی مانند گلبرگ باکس استفاده کنید. چراکه شرکت مذکور با استفاده از به روزترین تجهیزات، کیفیت بسیار بالایی را در هنگام چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. بنابراین هر میزان کارتنی که نیاز داشته باشید، به سادگی و در کمترین زمان به دستتان خواهد رسید.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده، می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که شرکت گلبرگ باکس انتخابی مناسب برای تمامی افرادی است که قصد خرید کارتن و یا استفاده از خدمات چاپ و بسته بندی را دارند. همچنین با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید نمونه کارهای آن ها را نیز مشاهده کنید. در رابطه با روش های سفارش نیز به مشکلی برخورد نخواهید کرد؛ چراکه در وب سایت گلبرگ باکس، بخشی جهت سفارش آنلاین قرار دارد که می توانید متناسب با نیاز خود، کارتن مورد نظرتان را دقیقا با ابعادی که در نظر دارید سفارش دهید. لازم به ذکر است که جهت رفع ابهامات خود می توانید با تیم پشتیبان گلبرگ باکس از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت، در ارتباط باشید. ممنون از اینکه تا پایان این بخش همراه ما بودید.

کد خبر: ۱۲۰٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha