۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
وزارت اقتصاد هرچه سریع تر بستر اشتغالزایی برای جوانان مناطق محروم را فراهم کند
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

وزارت اقتصاد هرچه سریع تر بستر اشتغالزایی برای جوانان مناطق محروم را فراهم کند

محرم زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از روند اجرای تبصره های ۱۴ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در مورد نحوه اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، گفت: مجلس در خصوص مصوبه تبصره ۱۸ و ۱۴ بودجه سال ۱۴۰۰ مجموعا ۵۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغالزایی و محرومیت زدایی مناطق محروم در نظر گرفت که با مخالفت دولت قبلی مواجه شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ۸ ماه از زمان اجرای قانون می گذرد اما اقدام مثبتی انجام نگرفته است اگر تبصره ها عملیاتی نشود محرومیت مناطق محروم بیشتر خواهد شد.

وی گفت: از خاندوزی وزیر اقتصاد درخواست داریم نسبت به عملیاتی کردن تبصره های ۱۴ و ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ اهتمام جدی داشته باشد تا به واسطه آن جلوی بیکاری و محرومیت مناطق محروم گرفته شود و زمینه اشتغال برای جوانان و ارائه وام کم بهره فراهم شود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تاکنون این مهم انجام نشده است و شاهد افزایش محرومیت ها در مناطق محروم هستیم. از دولت انقلابی و فساد ستیز و وزیر اقتصاد خواهش داریم نسبت به عملیاتی کردن تبصره ها و رفع بیکاری جوانان در مناطق محروم و فراهم کردن تسهیلات کم بهره اقدام کند.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha