۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
۳ هزار و ۱۳۴ تن مرغ در قزوین توزیع شد
رئیس جهاد کشاورزی قزوین:

۳ هزار و ۱۳۴ تن مرغ در قزوین توزیع شد

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در آبان ماه سال جاری بیش از سه هزار و ۱۳۴ تن مرغ گرم از کشتارگاه‌های این استان به بازار مصرف ارسال شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فاطمه خمسه در این باره اظهار کرد: این میزان مرغ توزیع شده در بازار بر حسب تعداد شامل بیش از یک میلیون و ۷۴۰ هزار قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه با هدف کمک به تنظیم بازار مرغ در استان های همجوار، در همین مدت ۱۳۹ تن مرغ از کشتارگاه‌های استان به استان‌های البرز و تهران ارسال شده است، گفت: علاوه بر آن، ۹۰ تن گوشت مرغ نیز در ۶ مرحله از محل زنجیره تولید طیور قزوین واقع در کشتارگاه سپید ماکیان استان گیلان به استان تهران ارسال شده است.

خمسه سپس به آمار توزیع مرغ گرم در هشت ماهه سال جاری پرداخت و گفت: در مجموع از ایتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۲۲ هزار و ۳۹۹ تن مرغ در استان قزوین توزیع شده است.

وی میزان مرغ ارسالی از ابتدای سال جاری تاکنون به استان‌های البرز و تهران را یک هزار و ۷۲۱ تن عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: میزان جوجه ریزی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون با روند افزایشی همراه بوده و مشکلی از نظر تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha