۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی اولویت دولت در استان است
استاندار آذربایجان‌شرقی:

اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی اولویت دولت در استان است

تبریز- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اتمام ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی اولویت دولت در استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، عابدین خرم عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به وجود ۱۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام در استان، گفت: رویکرد و اهتمام دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای پروژه‌های مهم و حیاتی است و این دولت بنا ندارد پروژه جدیدی را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از پروژه‌های مهم و ملی در استان توسط قرارگاه خاتم اجرا می‌شوند، افزود: اگر این پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرد، تمام کشور از آنها بهره خواهد برد و رشد اقتصادی حاصل از آنها برای کل کشور رقم می‌خورد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ منسجمی از سوی کارشناسان و معاونت عمرانی استانداری انجام می‌گیرد تا منابع درونی و درآمدهای درون استان احصا شده و از راه‌های قانونی برای تامین منابع مورد نیاز استفاده کنیم.

خرّم خاطرنشان کرد: همچنین راهکارهای تهاتر، مجوزهای قانونی برای تامین درآمد و جذب سرمایه‌گذاری، مورد توجه دولت و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی پروژه‌های رینگ جنوبی تبریز، آزادراه تبریز- مرند، سد پیغام‌چای کلیبر، بزرگراه صوفیان- شبستر- سلماس و  بزرگراه مشکین‌شهر- اهر را از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان ذکر کرد و تمرکز قرارگاه خاتم برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها را خواستار شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha