۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
شهرک صنعتی دیلم احیا می‌شود| لزوم تقویت گردشگری در دیلم
استاندار بوشهر تاکید کرد:

شهرک صنعتی دیلم احیا می‌شود| لزوم تقویت گردشگری در دیلم

بوشهر- استاندار بوشهر از احیای شهرک صنعتی دیلم خبر داد و گفت: تقویت گردشگری در دیلم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده عصر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید دیلم با اشاره به موضوع برجام و نقش آن در اقتصاد کشور اظهار داشت: جناب دکتر روحانی با برجام قصد داشت وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد که با خروج آمریکا وضعیت بدتر شد.

وی افزود: اکنون بهترین راهکار برای توسعه و سرمایه گذاری و تولید، حمایت از بخش خصوصی است و دولت از این مهم استقبال می‌کند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: باید شرایط را برای رغبت بیشتر سرمایه گذاران در حوزه‌های صنعت و کشاورزی و گردشگری فراهم کنیم و در استان بوشهر برای تحقق این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

محمدی‌زاده تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی اسم دولت خود را دولت مردمی گذاشته و ما باید نوکر مردم باشیم و تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.

وی یادآور شد: دیلم قطب گردشگری استان است و اگر ظرفیت‌های موجود دیلم را به کار گیریم قطعا می‌توانیم در این عرصه به ویژه در حوزه گردشگری صنعتی به موفقیت بیشتری برسیم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: طرح ساماندهی ته لنجی را با مشورت اهل فن و متخصصان و ائمه جمعه و معتمدان تهیه و تدوین کردیم و قطعا به نتیجه مطلوب می‌رسد.

محمدی زاده بیان کرد: ۳۶ هزار هکتار از اراضی دشت لیراوی و حیات داوود با سد چم‌شیر می‌توانست سیراب شود که متاسفانه این سد به نتیجه نرسید و باید وضعیت آب دیلم را بهبود ببخشیم.

وی افزود: شهرک صنعتی برای دیلم پیش بینی شده و زیرساخت‌ها تا حدودی فراهم شده و به فضل خدا با جذب سرمایه‌گذاران، شاهد احیای شهرک صنعتی دیلم باشیم.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌های احمد دشتی( فرماندار سابق)، ناصر کشاورزی به عنوان فرماندار جدید دیلم معرفی شد.

کد خبر: ۱۲۰٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha