۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
۲ نمایشگاه‌ تخصصی در زنجان برگزار می شود
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

۲ نمایشگاه‌ تخصصی در زنجان برگزار می شود

زنجان- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه‌های «برق و الکترونیک» و «کارخانه‌های نوآوری» در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید رضا قندیلی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل نظام مهندسی معدن زنجان با بیان اینکه کرونا طی دو سال گذشته باعث تعطیلی نمایشگاههای تخصصی در استان زنجان شده بود، گفت: از ابتدای امسال نمایشگاه‌ های مختلف در استان برگزار شده است.  

وی با بیان اینکه فروش مواد غذایی در کنار برگزاری این نمایشگاه‌ها حذف شده است، اظهار کرد: تاکنون نمایشگاه‌های خودرو، لوازم خانگی و مبلمان در نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه قرار دادن غرفه‌های مواد غذایی در کنار نمایشگاه‌های تخصصی اثر تخریبی دارد، گفت: در زنجان نمایشگاه خودرو و پژوهش برگزار خواهد شد و هر کدام از این نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی و با ورودی و خروجی مجزا برگزار خواهد بود.  

قندیلی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کافی شاپ مدرن در محل نمایشگاه کاسپین زنجان خبرداد و گفت: این کافی شاپ باید در شان و تشریفات میهمانان خارجی در این محل راه‌اندازی شود  در این میان مواد غذایی مورد نیاز غرفه‌داران به صورت بسته بندی ارائه می‌شود و از فروش شیرینی، پاستیل و زیتون همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی جلوگیری خواهد شد.  

وی ابراز داشت: یک هئیت تجاری به استان‌های اربیل و سلمانیه عراق اعزام می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان هر شرکت و هئیت تجاری که اعلام آمادگی کند.  

لزوم احداث هتل تجاری و نمایشگاهی در منطقه شمالغرب
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه نمایشگاه کاسپین زنجان نمایشگاه تخصصی و متولی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است، افزود: زمینه توسعه آن در پنج سال آینده فراهم می‌شود.

قندیلی از برگزاری نمایشگاه‌های برق و الکترونیک و کارخانه‌های نوآوری در زنجان خبر داد و تاکید کرد: احداث هتل تجاری و نمایشگاهی در منطقه شمالغرب یکی از نیازهای اساسی است.  

وی با بیان اینکه رونق نمایشگاه‌ها موجب رونق رفت و آمد و افزایش فعالیت فرودگاه زنجان می‌شود، گفت: عناوین نمایشگاهی با توجه به ظرفیت‌های موجود به نمایشگاه کاسپین زنجان  اضافه می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان بر لزوم ضرورت برگزاری نمایشگاه‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بانک، بیمه و بورس در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برای اطلاع رسانی مطلوب در زمینه برگزاری نمایشگاه‌ها، وب سایت این مجموعه در حال آماده سازی است.

قندیلی از افزایش تبلیغات در زمان برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی خبرداد و گفت: در این زمینه با شرکت شهرک‌های صنعتی توافقاتی انجام شده و مردم استان زنجان اهل بازدید از نمایشگاه هستند.  

وی بر لزوم  افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه کاسپین زنجان تاکید کرد و ابراز کرد: باید تمام نیازهای شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.  

کد خبر: ۱۱۹٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha