۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
۱۲ شرکت خلاق در اردبیل فعال است| توسعه علم و فناوری با تقویت منابع اقتصادی
رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

۱۲ شرکت خلاق در اردبیل فعال است| توسعه علم و فناوری با تقویت منابع اقتصادی

اردبیل- ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: ۱۲ شرکت خلاق و نوآور در استان فعالیت می‌کنند که فعالیت آن‌ها زمینه اشتغال و نوآوری‌های جدید را فراهم کرده است.

حبیب ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: پارک علم و فناوری در چند سال اخیر تلاش کرده تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم به توسعه و تقویت زیست بوم علم و فناوری با تکیه بر توانمندی های جوانان کمک کرده و اقتصاد دانش‌بنیان را به عنوان یک اقتصاد مولد مورد توجه و دقت نظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: تلاشمان بر این است تا با تکیه بر شرکت‌های خلاق و نوآور بتوانیم از دستاوردهای تحول‌آفرین در این بخش در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کرده و هدایت طرح‌های مطالعاتی و علمی را در مسیر اجرا و تقویت نظام اقتصادی فراهم کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: برخلاف سایر حوزه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز علم و فناوری به راحتی می توانیم به صورت مستمر اشتغال و منبع درآمد برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده و بیش از گذشته توانمندی های استان اردبیل را در عرصه ملی و حتی بین‌المللی تقویت کنیم.

ابراهیم‌پور افزود: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور متنوع در استان اردبیل قطعا با توسعه فضای پارک علم و فناوری زمینه رقابت‌پذیری بیشتر فعالیت‌ها در این حوزه را به وجود آورده و ما به راحتی می توانیم شرایط مطلوبی را در حرکت‌های خلاقانه و نوآورانه شاهد و ناظر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر اشتغال پایدار و همچنین تولید ثروت متناسب با شرایط جامعه مد نظر است، به راحتی می توان از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استفاده کرده و به راحتی زمینه تحول و تحرک اقتصادی را فراهم کرد.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل اضافه کرد: پارک علم و فناوری تلاش می کند تا با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین استارتاپ‌ها انگیزه بیشتری را به فعالان این حوزه داده و به نوعی رقابت سالم در بین فعالان حوزه فناوری های نوین به وجود آورد.

کد خبر: ۱۱۹٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha