۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
لیست شدن شیبا اینو در صرافی کره ای کوربیت| تعداد مالکین SHIB از یک میلیون نفر گذشت
دو رخداد مهم برای ارز شیبا؛

لیست شدن شیبا اینو در صرافی کره ای کوربیت| تعداد مالکین SHIB از یک میلیون نفر گذشت

ارز دیجیتال شیبا طی روزهای گذشته، تعداد مالکین خود را از مرز یک میلیون نفر گذرانده و همچنین در فهرست ارزهای موجود در صرافی کره ای کوربیت ثبت شود.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال شیبا اینو با افزایش تعداد سرمایه گذاران طی روزهای گذشته، به نقطه عطف مهم یک میلیون هولدر رسید. با وجود الزامات نظارتی سختگیرانه، این ارز که همچنان نوعی شت کوین محسوب می شود، در یک صرافی ارزهای دیجیتال در کره جنوبی با موفقیت فهرست شد.

بر اساس این گزارش، تعداد مالکین شیبا اینو که از آن به عنوان قاتل دوج کوین نیز یاد می شود، پیشتر در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ از مرز ۱ میلیون دارنده عبور کرده بود. این ارز البته به تازگی به عنوان یکی از توکن های مورد علاقه در شبکه ERC-۲۰ در میان نهنگ های اتریوم ظاهر شده است.

به گفته کارشناسان، در زمان کاهش قیمت شیبا، نهنگ ها به طور مداوم توکن های SHIB را جمع آوری کرده اند که این امر باعث کاهش عرضه ارزهای در گردش Shiba Inu و نهایتا  افزایش قیمت SHIB می شود.

قیمت شیبا اینو طی دو هفته گذشته نوسانات بالایی را تجربه کرده است و بیش از ۵۰ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸۶۱۶ دلار کاهش یافته است. علیرغم کاهش قیمت، افزایش علاقه و انباشت سرمایه‌گذاران به سیبا همچنان ادامه دارد.

صرافی «کوربیت» با وجود الزامات نظارتی سختگیرانه در مبادلات ارزهای دیجیتال در کره جنوبی، سیبا اینو را فهرست کرد. این ارز که خانواده ارزهای با نشان سگ محسوب می شود (مانند دوج کوین) اکنون بیش از ۱۰۰ هزار کاربر در صرافی کوربیت کره جنوبی دارد.

لازم به ذکر است علیرغم استقبال گسترده از ارز دیجیتال سیبا میان هواداران این ارز طی ماه های گذشته، سیبا همچنان یک شت کوین بوده و بسیاری از کارشناسان سرمایه گذاری بر روی آن را منطقی نمی دانند.

کد خبر: ۱۱۹٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha