۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری در اردبیل ممنوع است
معاون سیاسی استاندار اردبیل:

فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری در اردبیل ممنوع است

اردبیل - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در روز ۱۳ فروردین ماه از ورود و خروج خودروها از شهری به شهر دیگر ممانعت به عمل می آید و تخلف از این موضوع جریمه ۵۰۰ هزار تومانی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز ندایی قبل از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری اردبیل با بیان اینکه  طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان با جدیت اجرا می‌شود، از استقرار ۴۰۰ نیروی انتظامی و بسیج با همکاری فرمانداری‌ها در ۳۰ نقطه از مسیرهای ورودی و خروجی شهرهای استان خبر داد.

وی گفت: در این نقاط از ورود و خروج خودروها از شهری به شهر دیگر ممانعت و در صورت تخلف جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو را به دنبال دارد.

ندایی هدف از کنترل عبور و مرور و ترغیب به ماندن در خانه را اقدامی در جهت حفظ سلامت مردم ذکر کرد.

وی بیان‌کرد: نتیجه این اقدامات ثابت ماندن روند صعودی کرونا در استان بوده و باید تا کاهش و رفع این ویروس ماندن در خانه را ادامه دهیم.

ندایی همچنین از تشدید رفت و آمد خودروها در داخل و خارج شهر در روز طبیعت با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد و اظهارداشت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به سایر نقاط استان و کشور لازم است، مردم روز طبیعت را در خانه مانده و از حضور در مناطق گردشگری و پارک ها و بوستان ها پرهیز کنند.

وی گفت: در جریان مبارزه با کرونا و ماندن در خانه اصناف و تولیدکنندگان مواد غذایی، اعم از سوپر مارکت‌ها و  نانوایی‌ها  به ادامه فعالیت در طول شبانه‌روز با رعایت موازین بهداشتی ترغیب شده‌اند.

ندایی افزود: اصناف و بازاریانی که نوع فعالیت آنها غیرضروری است، ملزم به تعطیلی واحدهای خود هستند و در صورت تخطی، واحدهای آنان به مدت یک‌ماه پلمب می‌شود.

وی بیان کرد: داروخانه‌های استان نیز باز بوده و همه نیازهای بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده به وفور در این مراکز وجود دارد و در حاشیه شهر نیز خیرین و سپاه اقدام به توزیع مواد ضدعفونی کرده‌اند.

کد خبر: ۱۱٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha