۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
یازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی در خراسان شمالی به کار خود پایان داد
شب گذشته؛

یازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی در خراسان شمالی به کار خود پایان داد

بجنورد- یازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بجنورد با حضور مسئولین استانی به کار خود پایان داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی؛ اختتامیه یازدهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی، دام، طیور و آبزیان، شب گذشته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بجنورد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در آیین اختتامیه گفت: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی انتظار می‌رود تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان بیشتر شود، فناوری و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان توسعه یابد و دانش فنی بیش‌ازپیش در واحدهای کشاورزی به کار گرفته شود.

عبدالله یوسفی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های کشاورزی، دام، طیور و آبزیان باعث اتفاقات و پیشرفته‌ای خوبی در حوزه‌های مختلف کشاورزی در استان شده، به‌عنوان‌مثال در بخش دام سبک و طرح‌های اصلاح نژادی دام و سایر موارد مربوط به این زیر بخش، موفقیت‌های خوبی حاصل‌شده، بطوریکه استان در این قسمت صاحب‌نظر است و کیفیت تولیدات دامی در سطح کشور دارای ارزش بالایی است، ضمن اینکه فراورده‌های دامی به خارج از استان نیز صادر می‌شود.

وی بیان کرد: هنوز ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان وجود دارد که در تحقق نگاه ارزشمند مقام معظم رهبری که فرمودند کشاورزی اولویت استان است و مهم‌ترین بخش اقتصادی استان را بخش کشاورزی معرفی کردند، بیشتر بتوانیم به آن‌ها بپردازیم و بادانش محور نمودن بخش کشاورزی تولید و بهره‌وری را افزایش دهیم.

کد خبر: ۱۱۹٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha