۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
دکوراسیون خاص سرویس بهداشتی با خرید روشویی سنگی

دکوراسیون خاص سرویس بهداشتی با خرید روشویی سنگی

سرویس بهداشتی یکی از فضاهای کاربردی هر خانه ای است با این حال افراد ترجیح میدهند که زیاد به دکوراسیون آن توجه نکنند.

به گزارش بازار، سرویس بهداشتی یکی از فضاهای کاربردی هر خانه ای است با این حال افراد ترجیح میدهند که زیاد به دکوراسیون آن توجه نکنند. یکی از وسایلی که به شدت در تغییر طراحی سرویس بهداشتی و حمام موثر است، روشویی است اما معمولا افراد حاضر نیستند که هزینه زیادی برای خرید یک روشویی زیبا و مدرن بپردازند زیرا آنها معتقدند که روشویی فقط برای شستن دست ها استفاده میشود، روشویی مدرن و سنتی هر دو این کار را انجام میدهند پس چرا باید برای آن هزینه کنیم؟ خب این افراد کاملا در اشتباهند زیرا روشویی می تواند به عنوان نقطه کانونی سرویس بهداشتی توجه مهمانان را به خود جلب کند و به تنهایی دکوراسیون دستشویی را بهبود دهد، اما قطعا هر روشویی هم توانایی بهبود دکور را ندارد. روشویی سنگی به دلیل متریال با کیفیت و ظاهر طبیعی و زیبایی که دارد، میتواند از دستشویی قدیمی شما یک سرویس بهداشتی خاص، شیک و مدرن بسازد.

روشویی سنگی

چگونه یک سرویس بهداشتی مدرن و خاص داشته باشم؟

یک گلیم کوچک دم در بگذارید

امروزه مجلل ترین سرویس های بهداشتی و حمام با گلیم کوچک ترکی تزیین شده اند. وجود پادری های رنگی و سنتی، رنگ و روی تازه ای به سرویس بهداشتی شما میبخشد و حال و هوای هرکسی که وارد این مکان می شود را تغییر میدهد.

از گیاهان طبیعی استفاده کنید

هیچ کس نمیتواند منکر زیبایی گیاهان شود. گل و گیاهان، آرامش و جذابیت طبیعت را به خانه می آورند و به راحتی با سایر وسایل دکوراسیون ست می شوند، همچنین نگهداری آنها در یک محیط مرطوب نسبتا ساده است.

قفسه و کابینت روشویی نصب کنید

با نصب کابینت روشویی و قفسه های چوبی دکوراسیون پر زرق و برق و کاربردی در سرویس بهداشتی خود بسازید. قفسه ها و کمد روشویی برای نگهداری وسایل مختلف مانند حوله، مسواک، ریش تراش، مواد شوینده و لوازمی که فضای سرویس بهداشتی را بیهوده اشغال میکنند، را به کار میروند و دستشویی را تمیز و مرتب جلوه میدهند.

نور سرویس بهداشتی را مدیریت کنید

یک سرویس بهداشتی مدرن توسط لامپ های کوچک احاطه می شود. نصب تعداد زیادی لامپ کوچک وسفید، نه تنها سرویس بهداشتی را بزرگتر نشان میدهد بلکه باعث زیبا به نظر رسیدن دکوراسیون نیز می شود. چراغ های سقفی فضای بزرگی از دستشویی را با نور خود پوشش میدهند و هزینه کمی هم دارند.

آینه روشویی

آینه روشویی یکی دیگر از وسایلی است که نقش مهمی در دکور دستشویی دارد و میتواند به تنهایی سبک این فضا را از سنتی به مدرن و برعکس تغییر دهد. کافیست تزیینات چارچوب آینه را با دقت و وسواس بیشتری انتخاب کنید. همچنین نصب آینه بزرگ، فضای دستشویی را جادارتر نشان میدهد.

کفپوش وینیل

یکی از مواردی که به سختی در سرویس های بهداشتی تغییر میکند، کفپوش آن است. کفپوش های وینیل جایگزین عالی برای آرایش و تزیین فضای سرویس بهداشتی شما میباشد. این ماده صاف و بدون لغزش را می توان به راحتی روی زمین پهن کرد، در گوشه ها قرار داد و در صورت نیاز آن را از روی زمین جدا کرد.

کاشی های رنگی و طرح دار بزنید

کاشی ها برای تزیین دیوارها و کف سرویس بهداشتی به کار میروند، بنابراین نقش کلیدی در سبک دکوراسیون دستشویی ایفا میکنند. امروزه کاشی ها با طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار وجود دارند که شما میتوانید باتوجه به اندازه دیوارها و مقدار بودجه خود آنها مدلی را انتخاب کنید. رنگ های روشن مانند سفید و کرم به طور کلی باعث باطراوت و بزرگ نشان دادن فضا می شوند اما اخیرا ترکیب رنگ سفید و مشکی راه خود را به سرویس بهداشتی های مدرن باز کرده است. ترکیب کاشی های سفید و مشکی زیباترین تضاد رنگی را روی دیوارها پیاده سازی میکند.

استفاده از شیرآلات مدرن

نقطه مشترک تمام سرویس بهداشتی های مدرن، استفاده از شیرآلات مدرن و لوکس میباشد. نصب شیر روشویی طلایی یا نقره ای تاثیر زیبایی شناختی بسیار ملموسی دارد که کمتر چیزی جایگزین آن می شود. از طرفی شیرآلات نقره ای و طلایی خیلی راحت با بقیه عناصر سرویس بهداشتی ست می شوند.

نصب روشویی سنگی

مهم ترین مورد در ایجاد یک سرویس بهداشتی خاص و مدرن را به عنوان آخرین تکنیک به شما معرفی میکنیم. به جرات میتوان گفت روشویی عنصر کانونی سرویس بهداشتی است. اگر میخواهید با هزینه ای معقول تغییر شگرفی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، بهتر است این تغییر، خرید روشویی سنگی باشد. روشویی سنگی همان طور که از نام آن پیداست، از سنگ های طبیعی مانند مرمر، گرانیت یا سنگ های مصنوعی مانند کورین ساخته می شوند. سنگ ها مانند انگشتان دست ساختار منحصر به فردی دارند و نمادی از طبیعت هستند، بنابراین خرید یک روشویی سنگی، قدم بسیار مهمی در تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی میباشد.

خرید روشویی سنگی

منظور از روشویی سنگی مدرن چیست؟

بسیاری از افراد تصور میکنند که روشویی مدرن تنها ظاهر جدید و لوکسی دارد درصورتی که مواد سازنده و طراحی آن نیز باید مطابق با روش های نوین باشد. روشویی سنگی مدرن باید چهار ویژگی زیر را داشته باشد:

  • طراحی زیبا و متنوع
  • استحکام در طراحی و استفاده از متریال با کیفیت
  • ظرافت و سادگی در طراحی
  • هماهنگی با سایر عناصر دکوراسیون

مدل های روشویی سنگی برای سرویس بهداشتی مدرن و شیک

روشویی سنگی مرمر

مرمر یکی از زیباترین سنگ هایی است که میتوان برای طراحی روشویی سنگی استفاده کرد. مرمر همیشه دارای ناهنجاری های رنگی، خطوط شکستگی غیرساختاری و رگه های غیر هماهنگ است. روشویی سنگی مرمر در طیف رنگ سفید تا سیاه وجود دارد اما رایج ترین رنگ هایی که برای ساخت روشویی سنگی مرمر استفاده می شود، سفید، زرد، قهوه ای و سبز است. علاوه بر تنوع رنگ، سنگ مرمر را می توان به صورت یکدست و طرح دار و رگه دار نیز پیدا کرد. سنگ روشویی مرمر به دلیل زیبایی و جنس باکیفیتی که دارد، جزء گران ترین روشویی های سنگی میباشد.

روشویی سنگی اونیکس (onyx)

اونیکس نوعی کانی کالسدونی با نوارهای موازی مشکی سفید است که در طیف رنگی متنوعی در بازار دیده می شود اما بیشتر نوع سیاه یکدست آن در بین مردم محبوبیت و فروش بیشتری دارد. رگه های روی سنگ اونیکس، حالتی شبیه رنگ پوست و گوشت انسان به وجود می آورد. استفاده از اونیکس به عنوان روشویی سنگی، قطعا دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را بسیار تغییر خواهد داد زیرا سنگ روشویی اونیکس، یک سنگ بسیار خاص است. همچنین روشویی سنگی اونیکس به رنگ های عسلی و ترکیب رنگ های روشن نیز در بازار یافت میشود.

روشویی سنگی تراورتن

تراورتن نوعی سنگ آهک است که معمولا رد نزدیکی چشمه های معدنی حبابی شکل می گیرد. حباب های گاز باعث ایجاد حفره هایی درون سنگ ها میشود. سنگ های تراورتن در برابر نفوذ آب به قدری مقاوم هستند که بافت آنها دچار ترک و ضربه نمیشود. همچنین روشویی سنگی تراورتن در طیف رنگ های گسترده ای در بازار موجود میباشد و وجود رگه های مشکی روی روشویی سنگی تراورتن باعث ست شدن راحت آن با سایر وسایل جانبی دیگر می شود.

روشویی سنگی گرانیت

گرانیت در سه رنگ در بازار موجود میباشد، گرانیت مشکی، گرانیت سبز و خاکستری. سنگ گرانیت سیاه با اینکه کاملا مشکی به نظر میرسد، اما با بررسی دقیق تر متوجه خواهید شد که حاوی لکه های نامرتب کوچکی از ذخایر معدنی خاکستری، نقره ای، طلایی یا مسی است. درحالی که سنگ گرانیت سبز و خاکستری از تخته سنگ هایی ساخته می شود که در طی میلیون ها سال و در طی فرآیندهای طبیعی ایجاد می شود. گرانیت همچنین سنگ بسیار محکمی است که در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است و نسبت به سنگ های دیگر قیمت مناسب تری نیز دارد.

روشویی سنگی رودخانه ای

روشویی سنگ رودخانه ای

فارغ از اینکه روشویی از چه نوع سنگی ساخته می شود، همیشه تفاوت هایی در بافت، طرح و رنگ در قسمت های مختلف سنگ وجود دارد. در اغلب مصنوعات سنگی این نوع تغییرات به عنوان یک نقص به شمار می روند اما در روشویی سنگی طبیعی، این مناطق رنگی افزایش یافته و بافت های خشن و خطوط گسل چشمگیر ساخت دست انسان نیست بلکه توسط خود زمین و طبیعت ایجاد شده اند.

سنگ های رودخانه ای همان سنگ های طبیعی هستند که در طی فرآیندهای بسیار طی هزاران سال ساخته می شوند، بنابراین کیفیت و استحکام بسیار بالایی دارند و شکل منحصر به فرد آنها باعث خاص بودن روشویی سنگی و دکوراسیون سرویس بهداشتی میشود.

بهترین فروشگاه برای خرید اینترنتی روشویی سنگی کجاست؟

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم، روشویی سنگی تنوع جنس، طرح و رنگ بسیار زیادی دارد. گروه طراحی سبک مدرن با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تولید وسایل و ارائه خدمات دکوراسیون داخلی، این بار شیک ترین و جدیدترین مدل های روشویی سنگی را از بهترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی مناسب به فروش میرساند. برای مشاهده مدل های جدید روشویی سنگی به سایت سبک مدرن مراجعه نمایید.

کد خبر: ۱۱۹٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • صدرا FR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      0 0
      ممنون از انتشار این محتوای مفید و کاربردی. کسی میدونه روشویی کابینتی پی وی سی الگانته کابین بخرم یا روشویی سنگی ؟ممنون میشم راهنمایی کنید